وویجر دارایی‌های خود را در کوین بیس می‌فروشد

وویجر
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 352 نفر

به گفته سایت ارائه‌دهنده داده‌های زنجیره‌ای Lookonchain، به نظر می‌رسد که کارگزار ورشکسته کریپتو، وویجر (Voyager)، اخیراً دارایی‌های خود را از طریق صرافی رمزارز کوین بیس می‌فروشد.

وویجر اخیراً ۱۰۰ میلیون دلار USDC از کوین بیس دریافت کرده است و از ۱۴ فوریه دارایی هایی را به این صرافی ارزهای دیجیتال ارسال کرده است. طبق گزارش سایت لوک آنچین، ۲.۲۴ تریلیون SHIB، به ارزش ۲۸ میلیون دلار، در ۱۴ فوریه از وویجر به کوین بیس منتقل شد. سایت یوتودی قبلاً دو مورد از تراکنش‌های ۲۵۰ میلیاردی SHIB که به کوین بیس منتقل شده بود را گزارش کرده بود. این کارگزار ارز دیجیتال ورشکسته پس از این حرکت های عظیم اکنون ۶.۵ تریلیون شیبا اینو (SHIB) به ارزش ۸۱ میلیون دلار را در اختیار دارد.

توکن سوزی شیبا اینو و آپدیت شیباریوم

طبق حساب توییتر شیبرن، در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۴۷۱۹۴۲۳ توکن SHIB در هفت تراکنش سوزانده شده است. در هفت روز گذشته در مجموع ۳۷،۳۷۳،۹۶۳ توکن SHIB در ۳۰ تراکنش سوزانده شده است. شیتوشی کوزاما، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، بیو توییتر خود را از یک نقطه به سه نقطه به‌روزرسانی کرده است، که باعث گمانه‌زنی‌های بیشتری در مورد راه‌اندازی نسخه بتا پروتکل لایه ۲، شیباریوم، شده است. سه نقطه در یک جمله اغلب حاکی از حذف کلمات، مکث یا اینکه چیزی ناگفته باقی مانده است. هنوز مشخص نیست که توسعه دهنده اصلی SHIB قصد دارد چه پیامی را منتقل کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx