یکی دیگر از غول های جهانی فارکس وارد کریپتو شد

کریپتو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 590 نفر

کارگزار فارکس، اوآندا (Oanda) با راه‌اندازی خدمات معاملاتی برای مشتریان ایالات متحده، وارد زمینه کریپتو شده است.

در ۲۰ اکتبر، اوآندا ارائه خدمات داد و ستد ارزهای دیجیتال را برای بازار آمریکایی خود اعلام کرد که برای دسترسی آسان سرمایه گذاران به ارزهای دیجیتال در کنار سبدهای فارکس موجودشان طراحی شده است. این آخرین شرکت مالی سنتی است که وارد فضای کریپتو شده است. با این حال، زمانی که تقاضا کم است، این حرکت در اعماق بازار نزولی انجام می شود. این فناوری با مشارکت پکسوس (Paxos Trust Foundation)، یک شرکت زیرساخت بلاک چین، توسعه یافته است.

منافع سازمانی

مشتریان ایالات متحده اکنون می توانند از طریق صرافی itBit پکسوس مستقیماً از طریق پلت فرم تلفن همراه اوآندا مبادله ارزهای دیجیتال انجام دهند. بر اساس این اطلاعیه، عملکردهای معاملاتی مانند توقف ضرر (استاپ لاس) و سفارشات محدود (لیمیت اوردر) نیز در این پلتفرم موجود است.

مدیرعامل اوآندا ، گاوین بامبری، گفت که دارایی های رمزنگاری باید برای معامله گران و سرمایه گذاران در دسترس باشد.

با افزایش تعداد آمریکایی هایی که به دنبال برخورداری از ارزهای دیجیتال هستند، مشخص شده است که دارایی های دیجیتال باید بخشی از یک تجربه تجاری یکپارچه برای معامله گران فعال و سرمایه گذاران پیچیده باشد.

اد مویا، تحلیلگر ارشد بازار در این شرکت، اضافه کرد که تکامل سرمایه گذاری نهادی در ارزهای دیجیتال «به یک دوره تثبیت منجر شده است که بازیگران بزرگی مانند شواب، سیتادل و فیدلیتی با ارائه دارایی های دیجیتال جدید در حوزه رمزنگاری پیشروی می کنند.  اواندا اشاره کرده است که پذیرش نهادی در حال افزایش است، که ممکن است معامله‌گران خرده‌فروش را دوباره به سمت این طبقه دارایی بازگرداند.

این شرکت در سال ۱۹۹۶ شروع به کار کرد و از آن زمان به یک رهبر جهانی در مبادلات فارکس و ارز و داده تبدیل شده است. رقیب اصلی آن Xe.com است، یکی دیگر از شرکت‌های بزرگ فارکس که هنوز خدمات معاملات ارز دیجیتال را مستقیماً بر روی پلتفرم خود ارائه نکرده است. یک رقیب دیگر، FXCM، خدمات معاملات ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد و شرکت های فارکس بیشتری احتمالا خدمات خود را با افزایش تقاضا گسترش می دهند.

به روز رسانی بازار کریپتو

بازارهای کریپتو هنوز در یک کانال جانبی گیر کرده اند که بیش از چهار ماه است ادامه دارد. ارزش کل سرمایه طی ۲۴ ساعت گذشته بدون تغییر بوده و در ۹۵۴ میلیارد دلار باقی مانده است. بیت کوین در زمان نگارش این مقاله به قیمت ۱۹,۱۴۰ دلار رسیده است، در حالی که طی روز گذشته حرکت بسیار کمی داشته است. وضعیت در مورد اتریوم نیز مشابه بود، که با بازگشت به سطح ۱۳۰۰ دلار، نیم درصد افزایش یافته است.

با ادامه تثبیت و خستگی، هیچ حرکت عمده ای در بین بیست کریپتو برتر وجود نداشت. تحلیلگران درباره یک حرکت بزرگ در آینده پس از چنین دوره طولانی نوسانات کم هشدار داده اند و ماه اکتبر معمولاً ماه سقوط بازارها است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx