ارزهای دیجیتال بیت کوین، بایننس کوین، کاردانو و ریپل صعودی خواهند شد

ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 439 نفر

صعودی شدن ارزهای دیجیتال بیت کوین، بایننس کوین، کاردانو و ریپل

به نظر می رسد که جامعه ارزهای دیجیتال در مورد تعدادی از ارزهای دیجیتال برای سه ماهه چهارم سال پیش بینی صعودی دارند، در حالی که در نظرشان مورد دومین ارز دیجیتال بزرگ یعنی اتریوم همچنان نزولی باقی مانده است.

در توییتی که شرکت تحلیل ارزهای دیجیتال سنتیمنت با بیش از ۱۴۰۰۰۰ دنبال کننده خود در پلتفرم میکروبلاگینگ به اشتراک گذاشت، خاطرنشان کرد که “منفی و نزولی دائمی محو شده است” زیرا معامله گران انتظار دارند در سه ماهه آخر سال جهش مجددی داشته باشند. به گفته این شرکت، بیت کوین، بایننس کوین، ریپل، کاردانو همگی نشان‌دهنده «احساسات صعودی جمعیت» هستند، که نشان می‌دهد کاربران ارزهای دیجیتال نسبت به هر چهار ارز رمزپایه صعودی هستند و انتظار دارند قیمت‌های آن‌ها تا پایان سال افزایش یابد.

همانطور که کریپتو گلوب گزارش داد، طبق داده‌های کوین مارکت کپ، جامعه ارزهای دیجیتال برای پایان سال نسبت به تعدادی از توکن‌ها صعودی است. برای مثال، پیش‌بینی کرده است که قیمت کاردانو تا پایان ماه به ۰.۵۷ دلار افزایش می‌یابد که به طور قابل‌توجهی نسبت به قیمت فعلی ۰.۳۳ دلار آن افزایش خواهد یافت. شایان ذکر است، بر اساس داده های بلاکچین این ارز دیجیتال، تراکنش های انجام شده در شبکه کاردانو به ۹۷۹۵۹ در ۱۹ اکتبر رسیده است، رقمی که نشان دهنده افزایش تقریبا ۷۵ درصدی نسبت به ماه گذشته است.

این رقم برای اولین بار توسط اینفلوئنسر محبوب کاردانو ADA Whale به اشتراک گذاشته شد، که خاطرنشان کرد که حجم معاملات شبکه برای توکن های غیرمثلی (NFT) نیز در یک روز به ۳ میلیون کاردانو رسید که موقعیت شبکه را به عنوان سومین پروتکل NFT  بزرگ تثبیت کرد.  از سوی دیگر، جامعه ارزهای دیجیتال انتظار دارد تا پایان سال شاهد کاهش قیمت ریپل باشد، حتی در شرایطی که شرکت فین‌تک ریپل پیشرفت قابل‌توجهی در پرونده خود علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) داشته است.

با این حال، گروهی از کارشناسان ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کرده‌اند که اگر ریپل در نبرد قانونی خود علیه SEC پیروز شود، قیمت ریپل می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۳.۸۱ دلار افزایش یابد. کارشناسان پیش‌بینی کردند که در صورت شکست ریپل، ارز دیجیتال تنها ۰.۹۸ دلار معامله می‌شود.

بیت کوین به عنوان پوششی در برابر تورم، که در برابر دلار آمریکا ضعیف عمل کرده است، اما در برابر سایر ارزهای فیات عملکرد بهتری داشته است، خبرساز شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx