کندل هفتگی بیت کوین قرمز بسته شد! حرکت بعدی بیت کوین چیست؟

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 475 نفر

کندل هفتگی بیت کوین قرمز بسته شد!

بیت کوین در اوایل سال پس از ۱۱ کندل قرمز هفتگی متوالی توانسته بود از وضعیت قرمز خود خارج شود. با بهبود بازار، بیت کوین شروع ثبت برخی کندل های سبز در تایم فریم هفتگی کرد. این موضوع تا زمان اصلاح بازار ادامه داشت و بیتکوین حدود ۴۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد. این اتفاق منجر به قرمز بسته شدن کندل هفتگی قبلی شد. با این وجود حتی اگر به نظر می رسید که در میان مدت شرایط بازار بهبود می یابد، ولی بیتکوین با کندل قرمز هفتگی خود تمام معادلات را به هم ریخت.

دو کندل هفتگی قرمز

در طی دو هفته گذشته، بیت کوین شاهد حرکات باورنکردنی بود که امید را به بازار بازگردانده بود. بیتکوین قبل از اینکه توسط خرس ها شکست بخورد تا ۲۵۲۰۰ دلار نیز افزایش یافته بود. با این وجود، این ارز دیجیتال همچنان روند صعودی قوی خود را حفظ می کند، هرچند در سطح قیمتی بسیار پایین تر.

با توجه به سقوط از سطح ۲۵۲۰۰ دلار، بیت کوین دومین کندل قرمز هفتگی متوالی خود را ثبت کرد. دو کمئل هفتگی قرمز دلیلی برای هشدار برای یک دارایی دیجیتالی بسیار پرنوسان مانند بیتکوین نیست، و  در گذشته بارها این اتفاق برای آن افتاده است. نمونه‌ای از آن در ابتدای آوریل بازمی‌گردد، زمانی که بیتکوین شاهد دو کندل هفتگی قرمز متوالی بود. در ادامه شاهد ۹ کندل قرمز دیگر برای این ارز دیجیتال بودیم که طولانی ترین در تاریخ این ارز دیجیتال است.

با این حال، با نگاهی به زمان‌های دیگری که دارایی دیجیتال چنین روندهایی را مشاهده کرده بود، عملا بیت کوین با اینگونه روندها بیگانه نیست. یکی از نمونه‌های آن به ژوئن بازمی‌گردد، زمانی که بازار به ۱۷۶۰۰ دلار کاهش یافته بود. در اینجا نیزدو کندل هفتگی متوالی رو برای بیتکوین شاهد بودیم، اما در نهایت قیمت سریع به بالا برگشت.

بیت کوین گلیم خود را از آب بیرون می کشد؟

یکی از بزرگترین تهدیدها برای هر دارایی، افزایش تورم است. این در درجه اول بر قدرت خرید ارز بسته به میزان تورم تأثیر می گذارد. سه گزارش اخیر فدرال رزرو نشان می دهد که نرخ تورم به بالاترین میزان خود در ۴۰ سال گذشته رسیده است. این، قابل درک است که چنین موضوعی باعث وحشت سرمایه گذاران شود.

با افزایش تورم، سرمایه گذاران بیشتری به سمت ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین روی می آورند. این به این دلیل است که ارزهای دیجیتال همیشه از نرخ تورم جلوتر بوده اند. در جایی که نرخ تورم به ۹ درصد رسیده است، بیت کوین در سال گذشته بازده سالانه بیش از ۲۰۰ درصدی را تجربه کرده است. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود که سرمایه‌گذاران بیشتری سرمایه‌های خود را به سمت «طلای دیجیتال» ببرند.

داده های آنچین بیت کوین

شرکت تحلیل داده های آنچین سنتیمنت همچنین فاش کرده است که انتظار دارد ارزهای دیجیتال در هفته جدید بهبود یابند. این به دلیل این واقعیت است که موقعیت های فروش در صرافی ها به دنبال کاهش قیمت افزایش یافته است. از آنجایی که افراد زیادی خلاف جهت مارکت ترید می کنند، این فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران ایجاد می کند تا ارزهای دیجیتال و بیت کوین انباشت کنند. اغلب روند انباشت قبل از بهبودی شرایط بازار بسیار شدید است.

بیت کوین همچنان قیمت خود را به خوبی حفظ کرده است. این ارز دیجیتال قبلاً در روز یکشنبه به زیر ۲۱۰۰۰ دلار سقوط کرده بود اما یک بار دیگر بهبود یافت و به بالای ۲۱۲۰۰ دلار معامله رسید. بیت کوین همچنین در نمودار ۴ ساعته حمایت معنی داری از خود نشان می دهد. اگر حمایت آن در ۲۱۲۰۰ دلار حفظ شود، احتمالاً به عنوان نقطه بازگشتی برای این ارز دیجیتال عمل خواهد کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx