پکسوس دیگر استیبل کوین BUSD را صادر نخواهد کرد

پکسوس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 405 نفر

سخنگوی بایننس به خبرگزاری دی‌بلاک گفته است که وزارت خدمات مالی نیویورک (NYDFS) به شرکت زیرساخت ارزهای دیجیتال پکسوس (Paxos) دستور داده است تا انتشار استیبل کوین بایننس (BUSD) را متوقف کند.

سخنگوی بایننس گفت: “Paxos به ما اطلاع داده است که به آنها از طریق دپارتمان خدمات مالی نیویورک (NYDFS) دستور داده شده که تولید BUSD جدید را متوقف کنند.”

BUSD یک استیبل کوین است که به طور کامل تحت مالکیت و مدیریت پکسوس است. در نتیجه، ارزش بازار BUSD تنها در طول زمان کاهش می یابد. در صورت لزوم پکسوس به ارائه خدمات محصول، مدیریت بازخریدها و پیگیری اطلاعات اضافی ادامه خواهد داد.

وال استریت ژورنال (WSJ) ابتدا این خبر را منتشر کرد. این اقدام پس از آن صورت گرفت که کوین دسک در روز جمعه گزارش داد که NYDFS در حال بررسی پکسوس است. پکسوس بلافاصله به درخواست دی‌بلاک برای اظهار نظر پاسخ نداد.

WSJ روز یکشنبه گزارش داد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده همچنین در حال برنامه ریزی برای شکایت از پکسوس با این ادعا است که استیبل کوین بایننس یک اوراق بهادار ثبت نشده است. بر اساس این گزارش، SEC با استناد به منابع ناشناس، نامه ای به پکسوس ارسال کرد که در آن از “اقدامات اجرایی احتمالی” خبر داد. این شکایت به دلیل “نقض قوانین حمایت از سرمایه گذاران” گزارش شده است.

BUSD یک استیبل کوین است که به دلار آمریکا متصل است. در سال ۲۰۱۹ توسط بایننس و پکسوس راه اندازی شد. BUSD سومین استیبل کوین بزرگ در بازار با عرضه کل بیش از ۱۶ میلیارد دلار است. سخنگوی بایننس گفت:

“Paxos همچنین اطمینان داد که وجوه امن هستند و به طور کامل توسط ذخایر بانک های خود پوشش داده می شوند.”

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx