زنجیره جدید آربیتروم راه اندازی شد

زنجیره جدید آربیتروم راه اندازی شد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 726 نفر

زنجیره جدید آربیتروم راه اندازی شد

آربیتروم (Arbitrum)، بزرگترین شبکه لایه ۲ اتریوم از نظر ارزش کل قفل شده، اعلام کرده آماده ارائه فناوری جدید خود موسوم به Arbitrum AnyTrust با راه اندازی زنجیره Arbitrum Nova است.

این شبکه در حال حاضر در شبکه اصلی راه اندازی شده و قابل استفاده برای توسعه دهندگانی است که مایل به استقرار برنامه ها و راهکارها قبل از راه اندازی عمومی است.

لازم به ذکر است که در اوایل سال جاری میلادی، آربیتروم از راه اندازی فناوری Arbitrum AnyTrust خود که برای تراکنش های بسیار ارزان و امن بهینه شده، خبر داد.

برای آزمایش این زنجیره که به تازگی منتشر شده، این پروژه اولین شبکه ساخته شده با فناوری جدید Arbitrum Nova را راه اندازی کرده است.

کاربردها

پس از انتشار نوا، ٱربیتروم دو زنجیره مجزا در شبکه اصلی خود خواهد داشت. این شبکه جدید بیشتر برای برنامه های بازی و اجتماعی طراحی شده است. اما شبکه اول به عنوان خانه ای برای پروژه های دیفای و توکن های NFT اختصاص یافته است.

قبل از راه اندازی عمومی، نوا به همه توسعه دهندگانی که مایل به استقرار برنامه های خود در این شبکه جدید هستند، دسترسی خواهد داد.

گام بعدی آربیتروم، در دسترس قرار دادن این زنجیره جدید برای همه و آزمایش پایداری نوا قبل از اجرای پروژه‌ های جدید و توسعه یک اکوسیستم قوی است. گفتنی است که کاربران می توانند در هفته های آینده از شبکه جدید استفاده کنند.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx