آربیتروم رشد چشمگیر شبکه را ثبت می کند

آربیتروم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 302 نفر

توییتی از دیفای لاما نشان داد که آربیتروم پس از اینکه حجم معاملات صرافی غیرمتمرکز (DEX) زنجیره بایننس را در ۲۴ ساعت گذشته تحت الشعاع قرار داد، یک دستاورد دیگر نیز داشته است.

داده های اضافی از توییت دیفای لاما نشان می دهد که تراکنش های DEX این راه حل لایه ۲ در یک دوره ۲۴ ساعته حدود ۴۴۰ میلیون دلار بوده است. درحالی که بایننس ۴۱۰ میلیون دلار تراکنش را ثبت کرده است. همچنین حجم DEX آربیتروم در هفته گذشته بیش از ۱۰ درصد رشد کرد. با توجه به داده‌های توکن ترمینال آشکار است که شبکه بایننس در مقایسه با سایر شبکه‌ها، پایگاه کاربر بسیار بزرگ‌تری دارد؛ از این رو دستاورد آربیتروم یک شاهکار چشمگیر بود.

پروتکل های دیفای برای آربیتروم انگیزه ایجاد می کنند

عملکرد آربیتروم در فضای دیفای اخیراً خود نمایی کرده و عمدتاً توسط پروتکل های محبوبی مانند GMX و Camelot هدایت می شود. این را در نظر بگیرید که بزرگترین صرافی غیرمتمرکز برای مشتقات، GMX، نزدیک به ۳۰٪ از کل ارزش قفل شده (TVL) در شبکه آربیتروم را به خود اختصاص داده است. با گسترش GMX از شبکه آوالانچ (AVAX) به زنجیره آربیتروم، TVL آن نیز افزایش یافت. به گفته دیفای لاما، TVL شبکه در ماه فوریه حدود ۴۳ درصد افزایش یافت.

آربیتروم

علاوه بر این، کملوت (Camelot)، یک DEX جدید در شبکه، در فضای دیفای سروصدا ایجاد کرده است. TVL کملوت از کمی بیش از ۲۲ میلیون دلار در ابتدای فوریه به ۶۳.۵۶ میلیون دلار در زمان نگارش مقاله جهش کرد که ارزش آن را تقریباً سه برابر کرد. همچنین با توجه به داده‌های کوین مارکت کپ، قیمت توکن بومی کملوت (GRAIL) در ۳۰ روز گذشته با نرخ خیره‌کننده ۹۰۰ درصد رشد کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx