آربیتروم رشد چشمگیر شبکه را ثبت می کند

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

توییتی از دیفای لاما نشان داد که آربیتروم پس از اینکه حجم معاملات صرافی غیرمتمرکز (DEX) زنجیره بایننس را در 24 ساعت گذشته تحت الشعاع قرار داد، یک دستاورد دیگر نیز داشته است. داده های اضافی از توییت دیفای لاما نشان می دهد که تراکنش های DEX این راه حل لایه 2 در یک دوره […]

آربیتروم

توییتی از دیفای لاما نشان داد که آربیتروم پس از اینکه حجم معاملات صرافی غیرمتمرکز (DEX) زنجیره بایننس را در 24 ساعت گذشته تحت الشعاع قرار داد، یک دستاورد دیگر نیز داشته است.

داده های اضافی از توییت دیفای لاما نشان می دهد که تراکنش های DEX این راه حل لایه 2 در یک دوره 24 ساعته حدود 440 میلیون دلار بوده است. درحالی که بایننس 410 میلیون دلار تراکنش را ثبت کرده است. همچنین حجم DEX آربیتروم در هفته گذشته بیش از 10 درصد رشد کرد. با توجه به داده‌های توکن ترمینال آشکار است که شبکه بایننس در مقایسه با سایر شبکه‌ها، پایگاه کاربر بسیار بزرگ‌تری دارد؛ از این رو دستاورد آربیتروم یک شاهکار چشمگیر بود.

پروتکل های دیفای برای آربیتروم انگیزه ایجاد می کنند

عملکرد آربیتروم در فضای دیفای اخیراً خود نمایی کرده و عمدتاً توسط پروتکل های محبوبی مانند GMX و Camelot هدایت می شود. این را در نظر بگیرید که بزرگترین صرافی غیرمتمرکز برای مشتقات، GMX، نزدیک به 30٪ از کل ارزش قفل شده (TVL) در شبکه آربیتروم را به خود اختصاص داده است. با گسترش GMX از شبکه آوالانچ (AVAX) به زنجیره آربیتروم، TVL آن نیز افزایش یافت. به گفته دیفای لاما، TVL شبکه در ماه فوریه حدود 43 درصد افزایش یافت.

آربیتروم

علاوه بر این، کملوت (Camelot)، یک DEX جدید در شبکه، در فضای دیفای سروصدا ایجاد کرده است. TVL کملوت از کمی بیش از 22 میلیون دلار در ابتدای فوریه به 63.56 میلیون دلار در زمان نگارش مقاله جهش کرد که ارزش آن را تقریباً سه برابر کرد. همچنین با توجه به داده‌های کوین مارکت کپ، قیمت توکن بومی کملوت (GRAIL) در 30 روز گذشته با نرخ خیره‌کننده 900 درصد رشد کرد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx