ارزش اتریوم استیک شده از مرز ۱۲ میلیارد گذشت

اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 481 نفر

بر اساس داده‌های دیفای لاما (Defillama)، تعداد توکن‌های اتریوم که در پروتکل‌های استیکینگ قفل شده‌اند، از هفت میلیون فراتر رفته است. در حال حاضر، ارزش کل دارایی های قفل شده در این پلتفرم ها نزدیک به ۱۲ میلیارد دلار است. بازار تحت سلطه سه پلتفرم برتر استیکینگ است که ۹۵ درصد بازار را در اختیار دارند.

رشد عظیم در تعداد اتریوم‌های قفل شده

لیدو (LIDO) مسئول بیش از ۷۰ درصد از اتریوم‌های قفل شده است و دارای بیش از ۵ میلیون ETH به ارزش ۸.۷ میلیارد دلار است. کوین بیس با ۱.۱ میلیون ETH استیک شده در رتبه دوم قرار دارد، در حالی که پروتکل های دیفای راکت پول (RocketPool) و فرکس اتر (Frax Ether) روی پلتفرم های خود حدود ۵۰۰،۰۰۰ اتر استیک شده دارند.

اتریوم

از زمانی که توسعه‌دهندگان اتریوم اعلام کردند که در ارتقای شانگهای، برداشت‌های ETH استیک شده را در اولویت قرار می‌دهند، میزان ETH قفل شده روی این پلتفرم‌ها افزایش یافته است. علاوه بر این، اتهامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه صرافی کراکن، پروتکل‌های استیکینگ را برای سرمایه‌گذاران جذاب‌تر کرده است.

اکثر استیکرهای اتریوم در ضرر هستند

با این حال، افزایش فعالیت استیکینگ ETH در چند ماه گذشته به سود همه سرمایه گذاران نبوده است. اگر چه بیش از ۱۶ میلیون واحد ETH استیک شده است، اکثر سهامداران در حال حاضر در ضرر هستند.

طبق تحقیقات بایننس، حدود ۶۹ درصد از استیکرهای اتریوم به دلیل اینکه دارایی های خود را در زمانی که ETH بالای ۱۶۰۰ دلار معامله می شد، استیک کردند، اکنون در ضرر به سر می‌برند. بایننس اضافه کرد که در دسامبر ۲۰۲۰ و در زمانی که این دارایی دیجیتال بین ۴۰۰ تا ۷۰۰ دلار  معامله می شد، حدود ۲ میلیون ETH در معرض خطر قرار داشت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx