بررسی وضعیت شیبا اینو

شیبا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 524 نفر

نگاهی به معیارهای زنجیره ای شیبا اینو (SHIB) باعث ایجاد یک تصور صعودی شد، زیرا اکثر آنها تغییر روندی را در آینده نزدیک نشان می‌دادند. طبق آمار کریپتو کوانت، شاخص قدرت نسبی (RSI) شیبا و شاخص استوکاستیک آن در موقعیت‌های فروش بیش از حد قرار داشتند. این موضوع می تواند یک سیگنال صعودی باشد که باعث افزایش قیمت در روزهای آینده می‌شود. ذخایر ارزی SHIB در صرافی‌ها نیز رو به کاهش بود که نشان دهنده کاهش فشار فروش آن است.

علاوه بر این، شایعه ای در مورد شیبا اینو در حال پخش است. طبق اطلاعات توییتر شیبا نیوز، انتظار می رود SHIB در آینده نزدیک با آمازون شریک شود. این اطلاعیه می تواند سرنوشت SHIB را برای همیشه تغییر دهد. اگرچه تا کنون هیچ چیزی تایید نشده است، اما این همکاری می تواند تا سال ۲۰۲۳ رسمی شود. این اعلامیه توانست علاقه نهنگ‌ها به شیبا را افزایش دهد، زیرا این توکن در فهرست رمزارزهایی بود که ۵۰۰ نهنگ برتر اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته در اختیار داشتند. این به روز رسانی سیگنالی از اعتماد نهنگ‌ها به SHIB بود.

با توجه به اینکه ۱۰۶,۷۸۰,۵۴۰ توکن SHIB در هفت روز گذشته سوزانده شده است، نرخ توکن سوزی این میم کوین نیز بالا بود. این یک سیگنال مثبت بود زیرا ویژگی‌های کاهش تورم را برای SHIB منعکس می‌کرد.

نسبت ارزش بازار شیبا به ارزش واقعی (MVRV) در هفت روز گذشته به میزان قابل توجهی پایین‌تر بود. این می تواند به عنوان نشانه ای از پایین بودن بازار باشد. علاوه بر این، اخیراً حجم معاملات این میم کوین نیز افزایش یافته و سرمایه‌گذاران را امیدوار کرده است. با این حال، رشد شبکه شیبا اینو کاهش یافت که یک پرچم قرمز بود.

تحلیل شیبا

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx