بیبی دوج سواپ راه اندازی شد، میم کوین ها کاربردی‌تر می‌شوند

صرافی بیبی دوج سواپ
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 624 نفر

رقیب شیبا اینو، بیبی دوج کوین، پلتفرم معاملاتی غیرمتمرکز خود با نام بیبی دوج سواپ را راه‌اندازی کرد.

میم‌کوین‌های بیشتری، از اینکه صرفاً یک سرگرمی خالص به حساب آیند، با ایجاد تنوع در موارد استفاده از خود به سوی کاربردی‌تر شدن پیش می‌روند. بر همین اساس، بیبی دوج کوین (BABYDOGE) که از رقبای شیبا اینو (SHIB) محسوب می‌شود، صرافی غیرمتمرکز (DEX) خود را با نام بیبی دوج سواپ (BabyDogeSwap) راه‌اندازی کرده است.

راه‌اندازی صرافی بیبی دوج را می‌توان نقطه عطفی برای بازار میم کوین‌ها دانست. علاوه بر مبادله ارزها، کاربران می‌توانند فارم‌ها و استخرها را بنا به تقاضای خود ایجاد کنند و همچنین توکن‌های غیر قابل معاوضه (NFT) را که در این پلتفرم معاملاتی پشتیبانی می‌شوند، مورد بررسی قرار دهند.

بیبی دوج سواپ در مقابل شیبا سواپ

در حالی که راه اندازی صرافی غیرمتمرکز، این میم کوین را به یک نمونه خاص تبدیل می‌کند، اما پیش‌گام میم کوین‌ها در ایجاد صرافی، شیبا اینو بوده است. هم‌اکنون، صرافی شیبا سواپ (ShibaSwap) جایگاه مناسبی را در میان پرکاربردترین پلتفرم‌های معاملاتی در دنیای مالی غیرمتمرکز (DeFi) به دست آورده است و ناظران به دنبال پاسخ به این سوال هستند که آیا صرافی بیبی دوج، رقیب خود را شکست خواهد داد یا خیر. بر اساس داده‌های کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، در حال حاضر شیبا سواپ دارای نزدیک به یک میلیون دلار حجم معاملات روزانه است.

در حالی که تیم این میم کوین انرژی خود را بر روی صرافی جدید گذاشته است، اما قصد دارد از سایر نوآوری‌های موجود نیز برای افزایش ارزش توکن خود، بهره بگیرد. یکی از این نوآوری‌ها، برنامه سوزاندن توکن (token burn) است. با جامعه‌ای که تنها نزدیک به ۲ میلیون فالوئر در توییتر دارد، راه اندازی صرافی غیرمتمرکز بیبی دوج سواپ می‌تواند منجر به تقویت احساسات مثبت در خصوص چشم‌انداز این میم کوین شود. راه‌اندازی این صرافی جدید می‌تواند به معکوس کردن روند نزولی قیمت بیبی دوج، کمک شایانی کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx