کدام رمزارز ها از حمله SEC در امان هستند

کدام رمزارز ها از حمله SEC در امان هستند
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 671 نفر

به گفته دان هلد (Dan Held)، مدرس کریپتو و از طرفداران قدیمی بیت کوین، رمزارز های مبتنی بر اجماع اثبات کار (POW) که در زمان راه‌اندازی خود توزیع توکن عادلانه‌ای داشتند، احتمالاً از برچسب‌گذاری به عنوان اوراق بهادار توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در امان می‌مانند.

هفته گذشته، SEC از صرافی بایننس آمریکا و کوین بیس شکایت کرد و آنها را متهم کرد که تعدادی آلتکوین را به عنوان اوراق بهادار ثبت نشده ارائه می‌کنند. در نتیجه این موضوع، بسیاری از توکن‌های ذکر شده در دادخواست SEC توسط پلتفرم‌های معاملاتی بزرگ حذف شدند که قیمت‌های آنها را کاهش داد.

به گفته هلد، توکن‌هایی که «راه‌اندازی منصفانه یا شفاف داشتند» مانند لایت کوین، دوج کوین و مونرو، با تعریف امنیتی که SEC دنبال می‌کند مطابقت ندارند و احتمالاً از سرکوب فعلی در امان می‌مانند. به گفته این بیت کوینر قدیمی، اکثریت قریب به اتفاق توکن‌هایی که توسط SEC در شکایت علیه کوین‌بیس و بایننس به‌عنوان اوراق بهادار طبقه‌بندی شده‌اند، رمزارز های اثبات سهام (POS) یا توکن‌هایی هستند که از ابتدا {بدون استخراج} توزیع شده‌اند؛ به این معنی که مالکیت متمرکزتری دارند.

هلد همچنین اضافه کرد که سرکوب فعلی عمدتا توسط یک نهاد دولتی (SEC) انجام می شود، که یعنی صنعت کریپتو هنوز تا رسیدن به حداکثر فشارهای نظارتی فاصله زیادی دارد. به عقیده هلد فقط بیت کوین و چند رمزارز غیرمتمرکز دیگر در درازمدت زنده می‌مانند، زیرا تنها ارزهایی هستند که می‌توانند یک حمله همه جانبه از سوی دولت را تحمل کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx