جابه‌جایی ۳.۵ میلیارد دلار BTC توسط نهنگ‌ها| آیا جهش قیمتی در راه است؟

انباشت 3.5 میلیارد بیت کوین توسط نهنگ‌ها
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 422 نفر

باتوجه‌به تلاش‌های اخیر بازار برای بهبود روند و افزایش قیمت، نهنگ های بیت کوین نیز دست‌به‌کار شدند. به نظر می‌رسد برخی از بزرگ‌ترین دارندگان BTC، بر خلاف روند بازار حرکت می‌کنند. آنها از این فرصت طلایی نهایت استفاده را می‌برند تا بیت کوین را در کف قیمت خریداری کنند. در روز سه‌شنبه تاریخ ۳۰ خردادماه، برخی از وب‌سایت‌های تحلیل ارزهای دیجیتال اعم از سنتیمنت (Santiment)، خبر از حرکت جدید یک نهنگ دادند. طبق گزارشات این وب‌سایت‌ها در مجموع تعداد ۱۳۱.۶۰۰ واحد BTC، در ۱۱ هفته گذشته جابه‌جا شده است. حرکت عجیبی که اخیراً نهنگ‌ها از خود نشان دادند برخی از سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال را به فکر فروبرد که آیا جهش قیمتی در راه است؟ با ما همراه باشید تا همه چیز درباره این جابه‌جایی بیت کوین توسط نهنگ‌ها را شرح دهیم.

انباشت ۳.۵ میلیارد بیت کوین توسط نهنگ‌های بازار

با آنکه مدت‌هاست بازار کریپتو در یک‌روند نزولی درجا می‌زند، بااین‌حال فعالیت نهنگ های بیت کوین در دو ماه اخیر افزایش‌یافته و BTCهای بیشتری در حال انباشته‌شدن است. جابه‌جایی ۳.۵ میلیارد دلار BTC توسط نهنگ‌ها، می‌تواند نشان از یک‌روند امیدوارانه برای بازار باشد. چراکه داده‌های تحلیلی نشان می‌دهند کیف پول‌هایی در بازار وجود دارند که بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ بیت کوین را در خود ذخیره کردند. همچنین اخیراً جابه‌جایی ۱۳۱.۶۰۰ واحد BTC، به یک کیف پول توجه‌ها را به خود جلب کرد که معادل ۳.۵ میلیارد دلار ارزش دارد.

جابه‌جایی 3.5 میلیارد دلار BTC توسط نهنگ‌ها

فعالیت نهنگ های بیت کوین، انتشار از وب سایت تحلیلی Santiment

این بیشترین فعالیت نهنگ های بیت کوین در هفته‌های اخیر را نشان می‌دهد، درحالی‌که هنوز قیمت بیت کوین در کف قرار دارد. روز سه‌شنبه تاریخ ۳۰ خردادماه، یک کارشناس کریپتویی به نام علی مارتینز (Ali Martinez)، در توییتر اعلام کرد که بیشتر انباشت واحدهای BTC، مربوط به یک هفته اخیر است. وی عقیده دارد در این هفته، بزرگ‌ترین دارندگان بیت کوین که بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ واحد BTC در کیف پول خود نگه می‌دارند، بیش از ۶۰،۰۰۰ بیت کوین به دارایی‌های خود افزودند. در نهایت می‌توان گفت جابه‌جایی ۳.۵ میلیارد دلار BTC توسط نهنگ‌ها می‌تواند یک روند مثبت در بازار باشد و تغییراتی برای قیمت بیت کوین ایجاد کند. البته این موضوع هنوز قطعی نیست و نمی‌توان قاطعانه گفت که یک پیشنهاد سرمایه‌گذاری است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx