سازندگان Baby Shark دومین مجموعه NFT خود را معرفی کردند

توکن غیرقابل تعویض nft baby shark
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 594 نفر

درست زمانی که فکر کردید بازگشت به متاورس بی خطر است، سازندگان Baby Shark دومین مجموعه توکن غیرقابل تعویض (NFT) خود را معرفی کردند. با نام دو-دو-دو-دو-دو-دو. این نمایش که از طریق یک آهنگ وایرال معروف شد، پربیننده ترین ویدیو در تاریخ یوتیوب است، روز چهارشنبه گفت که پیش فروش این مجموعه برای افراد منتخب و خیلی خوش شانس در دسترس است. این مجموعه توکن غیرقابل تعویض (NFT) برای گروهی از طرفداران، در پایان ماه آگوست در دسترس خواهند بود. سپس از اول سپتامبر برای فروش عمومی باز خواهد شد.

طبق گفته شرکت Pinkfong (که پشت پدیده ای است که به “آهنگ اصلی کابوس های والدین” تبدیل شده است)، اولین توکن غیرقابل تعویض Baby Shark در ماه دسامبر سروصدا کرد و در یک لحظه فروش رفت. مجموعه جدید شامل ۱۰۰۰۰ تصویر کامپیوتری خواهد بود که شامل بچه کوسه و خانواده اش می شود. بچه کوسه، مامان کوسه، کوسه بابا، کوسه مادر بزرگ و کوسه پدر بزرگ که در سه قسمت منتشر شده است.

دارندگان NFT می‌توانند آیتم‌های جدید را سفارشی‌سازی کنند و یا آن ها را برش دهند. دارندگان همچنین واجد شرایط ایردراپ‌های انحصاری و شرکت در قرعه‌کشی برای جوایزی مانند بلیت رویدادهای بیبی شارک و کالاها و محتوای دیجیتال سفارشی خواهند بود. همچنین کلکسیونرها به کالاهای محدود و تجربیات همه جانبه آنلاین و آفلاین در اولویتِ دسترسی خواهند داشت.

Baby Shark اولین پروژه متمرکز بر کودکان نیست که به دنیای متاورس منحرف شده و سعی در حضور به وب ۳ دارد. یوتیوب موفق CoComelon، که به خاطر قافیه های مهد کودکی معروف است، همچنین گفت که NFT ها را از طریق Zigazoo، یک شبکه رسانه اجتماعی برای کودکان، در بلاک چین Flow ایجاد می کند. زیگازو در ژوئن اعلام کرد که ۱۷ میلیون دلار کمک مالی به رهبری Liberty City Ventures برای توسعه پیشنهادات وب ۳ خود جمع آوری کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx