توسعه و بروزرسانی تا چه حد پالیگان را پیش می برد؟

توسعه و بروزرسانی تا چه حد پالیگان را پیش می برد؟
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 474 نفر

پالیگان از باتلاق بیرون آمده تا امروز به عنوان یک برنده در بازار ارزهای دیجیتال ظاهر شود. با آرام شدن رکود ناشی از فدرال رزرو، قیمت MATIC تا حدودی در نمودارهای قیمتی کاهش یافت. در واقع، با توجه به CoinMarketCap، متیک پس از افزایش ۳.۶۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، در ۰.۸۰ دلار معامله شد. این به طور موثری از کشتار MATIC در طول هفته کاسته است و سود هفتگی را به بیش از ۱٪ رسانده است. با این حال، سرمایه گذاران باید بدانند که این بازده ها به دلیل برخی از تحولات مهم در اکوسیستم پالیگان به دست آمده است.

ساخت و ساز در پالیگان

این شبکه طی هفته گذشته افزایش قابل توجهی در فعالیت داشته است. پالیگان در طول هفته شاهد بیش از ۸۰۵ هزار کاربر با میانگین درآمد روزانه ۵۲.۵ دلار بود. این به دلیل کاهش هزینه های تراکنش، با کاهش ۱.۱ درصدی در طول دوره مورد بررسی بود. ضرابخانه های توکن های غیرمثلی در پالیگان در زمان انتشار به ۵.۰۶ میلیون رسید که نسبت به هفته قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است. علاوه بر این، حجم NFT در پالیگان با بیش از ۱۰.۷ میلیون تراکنش در این هفته به ۱۶۵ میلیون دلار رسید.

ارزش کل قفل شده یا همان TVL پالیگان با ۲.۰۹ میلیارد دلار خوب به نظر می رسد و MM Finance Polygon با ۵۱۰ میلیون دلار پیشتاز است. پس از MM Finance، آوه با ۴۰۰ میلیون دلار و کوئیک سوآپ با ۳۱۸ میلیون دلار قرار دارند.

علیرغم ریزش شدید بازار کریپتو در هفته اخیر، برخی توکن ها در پالیگان به شدت افزایش یافته اند. توکن STG با افزایش ۱۶.۳ درصدی در بین توکن‌های با عملکرد برتر امروز، رهبر فعلی است. پس از آن TRB (6٪) و SNX (2.3٪) به عنوان برترین برندگان در پالیگان هستند.

نتیجه گیری

همانطور که فعالیت توسعه در پالیگان به پایان می رسد، چیزهای بیشتری برای قدردانی در شبکه وجود دارد. با آخرین افزایش قیمت MATIC، می‌توانیم شاهد رشد شبکه به یک بلاک چین EVEM ارزان قیمت باشیم. پس از یک اجرای مداوم، این شبکه می تواند واقعاً به قاتل اتریوم تبدیل شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx