وویجر دیجیتال حدود ۴۰۰ میلیارد توکن شیبا اینو (SHIB) را فروخت

وویجر
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 340 نفر

شرکت وام‌دهنده ورشکسته ارز دیجیتال وویجر دیجیتال حدود ۴۰۰ میلیارد توکن شیبا اینو (SHIB) را همراه با سایر ارزهای دیجیتال از جمله اتریوم (ETH)، توکن وویجر (VGX) و چین لینک (LINK) را در صرافی کوین بیس  فروخته است. طبق داده‌های سرویس تحلیل بلاک چین Lookonchain، وویجر اخیراً در مجموع ۳۳,۷۰۰,۰۰۰ USDC از Wintermute Trading، بایننس آمریکا و کوین بیس دریافت کرده است. علیرغم این معاملات اخیر، وویجر هنوز ۷۵۷.۸ میلیون دلار دارایی دارد که در مجموع ۴۵۹.۸ میلیون USDC و ۴ تریلیون شیبا اینو است.

این اولین بار نیست که وویجر تراکنش های بزرگی را با کوین بیس انجام می دهد. در هفته های اخیر، این شرکت ۳۰۰ میلیارد SHIB به ارزش تقریبی ۳.۴ میلیون دلار را به کوین بیس منتقل کرد و همچنین ۱۵۰۰۰ اتریوم به ارزش ۲۵.۳ میلیون دلار را به کوین بیس و بایننس منتقل کرد. از ۱۴ فوریه، وویجر به طور منظم دارایی‌ها را به کوین بیس ارسال کرده است. وویجر از آن تاریخ تاکنون ۲.۲۴ تریلیون SHIB به ارزش حدود ۲۸ میلیون دلار را به کوین بیس منتقل کرده است، در حالی که هنوز مقدار زیادی از این دارایی را در اختیار دارد.

و‌ویجر در ژوئیه ۲۰۲۲ اعلام ورشکستگی کرد و اخیراً شاهد بود که اکثر مشتریانش که ۹۸ درصد از کل طلبکاران را تشکیل می‌دهند، طرفدار طرح بازسازی هستند که باعث می‌شود بایننس آمریکا برخی از دارایی‌های آن را خریداری کند. در اوایل این هفته، این شرکت مجوز دادگاه را برای فروش دارایی‌های خود و انتقال کاربران خود به Binance.US در معامله‌ای به ارزش ۱.۳ میلیارد دلار دریافت کرد، اگرچه شرکت هنوز باید موانع بیشتری را قبل از نهایی شدن معامله برطرف کند. مایکل وایلز، قاضی ورشکستگی ایالات متحده، طرح بازسازی وویجر با محوریت خرید بایننس آمریکا را در جلسه‌ای در نیویورک تایید کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx