خرید بخشی از سهام شرکت کریپتویی کوپر توسط بانک بارکلیز

خرید بخشی از سهام شرکت کریپتویی کوپر توسط بانک بارکلیز
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 645 نفر

گفته می‌شود که بانک پیشرو بریتانیایی; میلیون‌ها دلار در کمپانی کوپر سرمایه‌گذاری کرده و در روزهای بعد بخشی از سهام این شرکت را خریداری خواهد کرد. یکی از بزرگترین موسسات بانکی در بریتانیا -Barclays- از سرمایه گذاران در آخرین دور تامین مالی Copper است و سهام این شرکت را خریداری خواهد کرد. این ابتکار را می‌توان غافلگیرکننده دانست زیرا جنبه جهانی ارزهای دیجیتال در حال افول قابل توجهی است، در حالی که بسیاری از مقامات بریتانیا (عمدتاً بانک مرکزی کشور)تقریبا علیه این نوع دارایی هستند.

بارکلیز به دنیای رمزارز ها می پیوندد

به گذارش اسکای نیوز، چهارمین بانک بزرگ بریتانیا – Barclays – به جمع سرمایه گذاران شرکت دارایی‌های دیجیتال Copper می پیوندد. انتظار می رود این موسسه بانکی میلیون ها دلار هزینه کند و بخشی از سهام کوپر را نیز به دست آورد. گفته می شود تامین مالی در روزهای آینده نهایی می شود.

Copper که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد و در لندن مستقر است; زیرساخت‌ها و خدمات کارگزاری را برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال ارائه می‌کند. شایان ذکر است که مشاور ارشد آن فیلیپ هاموند صدراعظم سابق خزانه داری بریتانیا است. سرمایه گذاری بارکلیز در کوپر در زمانی انجام می شود که بسیاری از شرکت های رمزنگاری در سراسر جهان برخی از کارکنان خود را اخراج می کنند یا از اختلال شدید در عملیات خود خبر می دهند. برخی از آن ها عبارتند از Three Arrows Capital، Celsius، Vauld، CryptoCom، Gemini و غیره.

بر خلاف این شرکت ها، کوپر قصد ندارد به شکست‌ها فکر کند. این شرکت به دلیل نامهربانی دولت بریتانیا با بخش دارایی‌های دیجیتال، قصد دارد یک مرکز در سوئیس ایجاد کند.

بحران سیاسی در بریتانیا و صنعت کریپتو در منطقه

در حالی که بانک انگلستان، و به ویژه، اندرو بیلی; رئیس آن، بارها ارزهای دیجیتال را مورد حمله قرار داده است، اما برخی از قانونگذاران این کشور برخورد متفاوتی داشته اند.

ماه گذشته، کریس فیلپ، وزیر بخش دیجیتال; فاش کرد که دولت نخست وزیر بوریس جانسون قصد دارد بریتانیا را به یک مرکز جهانی ارزهای دیجیتال تبدیل کند. با این حال، او هشدار داد که چنین اقدامی باید به گونه‌ای آغاز شود که از مصرف‌کنندگان محافظت کرده و استفاده از دارایی‌های دیجیتال در فعالیت‌های مجرمانه را محدود کند. با این حال، دو هفته پیش، نخست‌وزیر جانسون به دنبال رسوایی‌ها و اتهامات متعدد مبنی بر رفتار شرم‌آور دولتش در طول همه‌گیری COVID-19 از سمت خود استعفا داد.

خبر خوب برای بخش کریپتو این است که ریشی سوناک (صدراعظم خزانه داری که از سمت خود کنار رفت) بهترین شانس برای تبدیل شدن به رهبر سیاسی جدید بریتانیا است. چندی پیش، او اهداف دولت را برای تبدیل این کشور به یک “مرکز جهانی کریپتو” تشریح کرد.

او در پایان گفت:

ما می‌خواهیم کسب‌وکارهای آینده و مشاغلی را که در اینجا در بریتانیا ایجاد می‌کنند، ببینیم.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx