افزایش انباشت اتریوم توسط نهنگ ها

انباشت توسط نهنگ ها
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 497 نفر

جریان خالص تبادل هفتگی اتریوم نشان از روند رو به رشد در انباشت میدهد

اتریوم یکی از بزرگترین برندگان رالی بود که هفته گذشته بازار ارزهای دیجیتال را تکان داد. هنگامی که یکی از توسعه دهندگان اتریوم اعلام کرد که ادغام آینده احتمالاً در ماه سپتامبر اتفاق می افتد، این شبکه تقویت شده بود. این یک اثر موج دار ایجاد کرد که به سایر دارایی های دیجیتال در فضا گسترش یافت. اما به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران اتریوم با توجه به معیارهای زنجیره‌ای هفته گذشته، به هیچ وجه نزدیک به انجام آن نیستند.

جریان های خروجی از صرافی افزایش میابد

در هفته گذشته، سرمایه گذاران بزرگ و کوچک اتریوم به طور یکسان از نظر انباشت افزایش یافته اند. این در میان اتریوم‌هایی که ثبت شده‌اند می‌درخشد و صرافی‌های متمرکز را در مقابل تعداد ورودی‌ها به آنها می‌گذارد. تفاوت بین این دو کاملاً آشکار است و دقیقاً نشان می دهد که سرمایه گذاران در هنگام سرمایه گذاری در ETH چه احساسی دارند.

اعداد هفته گذشته نشان می دهد که ۳.۳ میلیارد دلار کل ETH به صرافی های متمرکز سرازیر شده است. با این حال، حجم ETH خارج شده حدود ۱۰۰٪ بیشتر بود. داده‌های Glassine ; نشان می‌دهد که ۶.۵ میلیارد دلار خارج شده است که منجر به -۳.۱ میلیارد دلار جریان خالص شده است.

این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران با انتقال اتریوم خود به خارج از صرافی‌ها و احتمالاً به کیف‌پول‌های شخصی برای نگهداری در حال انباشت هستند. همچنین به تمایل طولانی مدت در میان این سرمایه گذاران اشاره می کند. علاوه بر این، این بدان معناست که فشار فروش که در چند هفته گذشته بازار را تحت فشار قرار داده است، شروع به کاهش کرده است. اکنون فشار خرید بالایی به جای آن است و سرمایه گذاران را مجبور می کند تا حد امکان ETH را جمع کنند.

نمودار اتریوم 1 دقیقه ایی

نمودار اتریوم ۱ دقیقه ایی

ادغام اتریوم نزدیکتر می شود

اکثر سودهای ثبت شده توسط اتریوم ; در هفته گذشته به به روز رسانی های انجام شده در مورد ادغام آینده نسبت داده شده است. اتریوم تنها در پشت آن اعلامیه بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته بود، اما قیمت تنها چیزی نبود که تحت تأثیر این اعلامیه قرار گرفت.

اتریوم های سپرده گذاری شده در شبکه اتریوم قبل از ادغام در چند ماه گذشته در حال افزایش بوده است اما پس از اعلام این خبر شاهد جهش بود. در زمان نگارش این مقاله، تعداد ETH سهام در شبکه به بالاترین حد خود یعنی ۱۳,۱۵۲,۱۴۹ ETH رسیده بود و انتظار می‌رود با نزدیک‌تر شدن تاریخ، این تعداد افزایش یابد.

این بدان معناست که اکنون بیش از ۲۰ میلیارد دلار در ETH در قرارداد سپرده ETH 2.0 نگهداری می شود. اکنون، این بالاترین نقطه از نظر ارزش دلاری نیست، اما با این وجود با توجه به اینکه قیمت ETH بیش از ۷۰ درصد از ATH آن کاهش یافته، قابل توجه است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx