استیبل کوین ترا کلاسیک (USTC) به دارایی‌های قابل استقراض بایننس افزوده شد

استیبل کوین ترا کلاسیک (USTC)
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 570 نفر

صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال بایننس اعلام کرده است که استیبل کوین ترا کلاسیک (USTC) به فهرست دارایی های قابل استقراض این صرافی اضافه می‌شود و میلیون ها کاربر صرافی می توانند برای استفاده در فعالیت های تجاری خود آن را وام بگیرند. طبق اعلام بایننس، USTC اکنون بر روی پلتفرم وام دهی صرافی ارز دیجیتال بایننس در دسترس است.

وام های بایننس در حال حاضر تعداد زیادی دارایی قابل استقراض از جمله ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین، اتریوم، کاردانو، سولانا، تتر، USDC و غیره را به کاربران ارائه می دهد. برای گرفتن وام، کاربران باید وثیقه ای برای گرفتن وام ارائه دهند. جامعه ترا کلاسیک، که برای افزایش پذیرش می‌جنگید و حتی درخواستی برای ثبت نام در صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس ایجاد کرد، این حرکت بایننس را جشن گرفت.

اکوسیستم اصلی ترا در اوایل سال جاری از بین رفت و بعداً به ترا کلاسیک تغییر نام داد، در حالی که یک بلاک چین جدید و فورک شده، نام تجاری Terra را نیز با خود برد. هنگامی که اکوسیستم ترا سقوط کرد، عرضه در گردش آن از ۳۴۰ میلیون توکن به ۶.۹ تریلیون رسید و برای مبارزه با تورم، حامیان لونا کلاسیک ۱.۲ درصد مالیات بر تمام تراکنش های انجام شده در شبکه اضافه کردند. قیمت ترا کلاسیک در اوایل این ماه پس از اینکه بایننس اعلام کرد که مکانیزم توکن سوزی را برای سوزاندن تمام کارمزدهای معاملاتی در جفت معاملات اسپات و مارجین LUNC اجرا می کند، افزایش یافت. همانطور که گزارش شده است، چانگ پن ژائو، مدیرعامل بایننس خاطرنشان کرد که صرافی در اولین توکن سوزی خود حدود ۵.۶ میلیارد توکن LUNC سوزاند که در آن زمان بیش از ۱.۸ میلیون دلار ارزش داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx