ادامه روند صعودی سرمایه گذاری در بازی های بلاکچینی

بازی های بلاکچینی
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 391 نفر

ادامه روند صعودی سرمایه گذاری در بازی های بلاکچینی

مطالعه نشان می دهد بازی های بلاکچینی و پروژه های متاورسی در سه ماهه سوم ۲۰۲۲ حدود ۱.۳ میلیارد دلار جمع آوری کردند.

بازار ارزهای دیجیتال ممکن است روزهای سختی را پشت سر بگذارد، اما بازی‌های وب ۳ و پروژه‌های متاورس همچنان در حال ثبت سرمایه‌گذاری‌های عظیم هستند، از جمله در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲، هرچند کمتر از سه ماهه قبل است. بر اساس گزارش جدید پلتفرم تحلیل بلاک چین DappRadar که در ۱۲ اکتبر منتشر شد، در واقع، پروژه های بلاک چین و متاورس در طول سه ماهه سوم ۱.۳ میلیارد دلار سرمایه گذاری دریافت کردند که در مقایسه با سه ماهه دوم ۲۰۲۲ کاهش ۴۸ درصدی را نشان می دهد.

تحلیل عمیق سرمایه گذاری

برای به دست آوردن این داده ها، DappRadar  فعالیت بلاکچین را در ۵۰ شبکه ردیابی کرد و دریافت که علیرغم کاهش سرمایه گذاری ها در مقایسه با سه ماهه دوم، آنها در واقع تقریباً دوبرابر از کل سال گذشته شده اند. علاوه بر این، گزارش بازی های بلاک چینی کشف کرده است که پروژه های بازی های بلاکچینی تنها در سپتامبر ۲۰۲۲ از طریق سرمایه گذاری و مشارکت ۱۵۶ میلیون دلار جمع آوری کرده اند.

در همین حال، پروژه های متمرکز بر ساخت زیرساخت متاورس  وب۳، مانند هوش مصنوعی Inworld  یا  Hadean، بیش از ۳۶ درصد از سرمایه گذاری ها را در طول دوره سه ماهه مشاهده شده به خود اختصاص داده اند. از نظر پیش‌بینی‌ها برای کل سال، همانطور که چشم‌انداز صعودی سرمایه‌گذاران در صنعت بازی‌های بلاک چین وجود دارد، این گزارش تخمین می‌زند که میزان کل سرمایه‌گذاری‌ها برای سال ۲۰۲۲ به میزان ۸.۸ درصد کاهش می‌یابد که حدود ۹.۲۵ میلیارد دلار است،

بازی ها نیمی از فعالیت بلاکچینی را تشکیل می دهد

در همان زمان، این تحلیل همچنین نشان داد که بازی تقریباً نیمی (۴۸٪) از کل فعالیت بلاک چین را در طول دوره مورد بررسی به خود اختصاص داده است، با ۹۱۲۰۰۰ کیف پول فعال منحصر به فرد روزانه (UAWs) که در ماه سپتامبر با قراردادهای هوشمند بازی ها در تعامل بودند.

با این حال، در میان شش بلاکچین برتر مورد استفاده برای پروژه‌های بازی، سولانا تنها موردی بود که نسبت به سه ماهه قبل افزایش را ثبت کرد و با وجود در اختیار داشتن تنها ۴.۸۲ درصد فعالیت های بازی که در آن شبکه انجام می شود، تعداد کیف ها پول های فعال منحصر به فرد روزانه از سه ماهه دوم تا سه ماهه سوم ۲۶۹ درصد افزایش یافت.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx