بایننس از اعمال تغییراتی در پلتفرم خود خبر داد

بایننس
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5971 نفر

ترس، عدم اطمینان و شک (FUD) ناشی از خبر غیر واقعی فروش بیت کوین (BTC) توسط دولت ایالات متحده، تأثیر عمیقی بر توکن صرافی بایننس (BNB) داشت. در یک مقطع، BNB به ۳۰۱ دلار سقوط کرد و بیشترین کاهش در دو ماه گذشته را ثبت کرد.

طبق داده‌های کوین مارکت کپ، رمزارز بایننس در زمان نگارش مقاله به ۳۰۵ دلار رسید که همچنان ۱.۹۸ درصد در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافته است.

چیزی که احتمالاً می‌تواند به عادی شدن و یا بهتر شدن اوضاع برای BNB کمک کند، ویژگی جدیدی بود که بایننس برای بهبود استراتژی تجارت در پلتفرم خود از آن رونمایی کرد.

اطلاعیه بایننس

ربات‌های معاملاتی بایننس

بایننس، بزرگترین صرافی ارزدیجیتال جهان، از راه اندازی ربات‌های تریدر خود خبر داد. این موضوع نشان دهنده تغییر استراتژی‌های سنتی معاملاتی و حرکت به سوی معاملات خودکار است. ربات‌های معاملاتی کریپتو نرم‌افزارهایی خودکار هستند که به شما کمک می‌کنند ارزهای دیجیتال را در زمان مناسب خرید و فروش کنید.

بایننس همچنین توابعی را فهرست کرده است که تا ژوئن ۲۰۲۳ به عنوان بخشی از بروزرسانی برای کاربران منتشر می‌شود. علاوه بر این، بایننس گفت که حساب Rebalancing Bot به Trading Bots تغییر نام خواهد داد. تحت ربات‌های معاملاتی، شبکه‌های معاملاتی جدید و آتی می‌توانند ایجاد شوند.

علاوه بر این، کاربران این امکان را خواهند داشت که شبکه‌های آتی را از طریق حساب Trading Bots خود اجرا کنند در حالی که همزمان همان نماد (رمزارز) را از طریق حساب آتی خود معامله کنند. علاوه بر این، کاربران هنگام استفاده از موجودی BNB خود، تخفیفی را برای کارمزد معاملات ساعتی برای حساب Trading Bots کسب خواهند کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
1 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx