توکن سوزی بایننس به دنبال هک شبکه

توکن سوزی بایننس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 560 نفر

توکن سوزی بایننس بخاطر هک شبکه BSC

بایننس امروز بیست و یکمین توکن سوزی سه ماهه توکن های بایننس (BNB) خود را به پایان رساند و عملاً ضررهای وارد شده از هک پل خود را در هفته گذشته جبران کرد.

بایننس کوین ارز دیجیتال بومی زنجیره BNB است که قبلاً به عنوان زنجیره هوشمند بایننس شناخته می شد و رقیب اتریوم است. توکن سوزی بایننس زمانی است که توکن‌ها به طور دائم از عرضه یک ارز دیجیتال حذف می‌شوند و عموماً به عنوان معیاری برای مقابله با تورم استفاده می‌شوند. توکن سوزی امروز ۲,۰۶۵,۱۵۲.۴۲ بایننس کوین به ارزش بیش از ۵۴۹ میلیون دلار به قیمت های فعلی را از بازار خارج کرد.

در مقایسه، سو استفاده از پل زنجیره ای بایننس در هفته گذشته، دقیقاً ۲،۰۰۰،۰۰۰ بایننس کوین توسط یک حمله هکری از دست رفت. ارزش خالص BNB سرقت شده در آن زمان تقریباً ۵۶۶ میلیون دلار بود.

اکثریت این کوین ها زمانی که اعتبار سنجی های زنجیره ای بایننس اسمارت چین شبکه را پس از حمله مسدود کردند به دست هکرها سرقت شد. از آن زمان این شبکه برای جبران برخی از خسارات وارده یک هارد فورک روی شبکه بایننس انجام داده است، اما هکر همچنان توانسته است حدود ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه را به زنجیره های دیگر منتقل کند.

اگرچه، از نظر فنی، هیچ کاربری سرمایه‌ای را در طول هک از دست نداده است، ضرب سکه‌های جدید برای  بایننس کوین، که قرار است یک توکن کاهش‌دهنده تورم باشد، یک فاجعه است. این از طریق توکن سوزی سه ماهه بایننس کوین از بایننس و همچنین یک ویژگی زنجیره ای که بخشی از کارمزد تراکنش های بایننس کوین را می سوزاند، انجام می شود.

توکن سوزی های سه ماهه بایننس قبلاً بر اساس سود بایننس از معاملات BNB در مبادلات آن بود، اما از آن زمان به مدل «سوزاندن خودکار» با فرمولی مشخص تغییر کرده است. این فرمول بر اساس تعداد بلوک های زنجیره ای بایننس کوین در طول آن سه ماهه و قیمت آن، محاسبه می شود که چه مقدار ارز دیجیتال بایننس کوین باید بسوزاند. به طور کلی، هرچه قیمت توکن در یک زمان معین بالاتر باشد، BNB بیشتری در هر سه ماهه سوزانده می شود.

توکن سوزی قبلی بایننس در ژوئیه شاهد سوختن ۱.۹۶ میلیون توکن بود که در آن زمان ۴۴۴.۶ میلیون دلار ارزش داشت.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx