تحلیل بایننس کوین | بررسی قیمت BNB

  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 452 نفر

رمزارز BNB، توکن صرافی بزرگ بایننس، نسبت به بازار کریپتو ریزش بیشتری را تجربه کرده است. این ریزش به دلیل FUD (ترس، عدم قطعیت و شک) ایجاد شده در مورد صرافی بایننس بود. برخی از چهره‌های مطرح کریپتو اشاره کرند که بایننس درحال طی کردن مسیری مشابه صرافی ورشکسته FTX است. اگرچه چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل صرفی این موارد را تکذیب کرد، اما قیمت به این FUD واکنش نشان داد و تا حدود ۲۰۵ دلار پایین آمد. در این مقاله با تحلیل بایننس کوین همراه ما باشید.

در نمودار هفتگی بایننس کوین (BNB) به نظر می‌رسد که قیمت یک الگوی مثلث کاهشی را تشکیل داده است. خط کف این الگو در حدود قیمت ۱۸۶ دلار، یعنی ۱۰ درصد پایین‌تر از قیمت فعلی، قرار گرفته است. البته محدوده ۲۰۸ دلار (باکس آبی) خود یک حمایت فوری برای بایننس کوین است که می‌تواند جهت بازار این رمزارز را تغییر دهد.

تحلیل بایننس کوین

تحلیل بایننس کوین در نمودار هفتگی

در الگوی مثلث کاهشی احتمال خروج قیمت از سمت پایین الگو بیشتر است که در این صورت، احتمال ریزش‌های بیشتر و شدیدتر برای BNB تا حدود قیمت ۱۱۷ دلار افزایش می‌یابد. ۱۱۷ دلار محدوده ۰.۳۸ فیبوناچی اصلاحی موج صعودی اصلی بایننس کوین است که حدود ۴۰ درصد پایین‌تر از قیمت فعلی قرار دارد. از طرفی در صورت حمایت قیمت در محدوده‌های حمایتی ذکر شده، BNB می‌تواند حرکتی را تا ضلع بالای مثلث و تا حدود ۳۱۰ دلار آغاز کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx