تحلیل بایننس کوین | بررسی قیمت BNB

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

رمزارز BNB، توکن صرافی بزرگ بایننس، نسبت به بازار کریپتو ریزش بیشتری را تجربه کرده است. این ریزش به دلیل FUD (ترس، عدم قطعیت و شک) ایجاد شده در مورد صرافی بایننس بود. برخی از چهره‌های مطرح کریپتو اشاره کرند که بایننس درحال طی کردن مسیری مشابه صرافی ورشکسته FTX است. اگرچه چانگ پنگ ژائو، […]

رمزارز BNB، توکن صرافی بزرگ بایننس، نسبت به بازار کریپتو ریزش بیشتری را تجربه کرده است. این ریزش به دلیل FUD (ترس، عدم قطعیت و شک) ایجاد شده در مورد صرافی بایننس بود. برخی از چهره‌های مطرح کریپتو اشاره کرند که بایننس درحال طی کردن مسیری مشابه صرافی ورشکسته FTX است. اگرچه چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل صرفی این موارد را تکذیب کرد، اما قیمت به این FUD واکنش نشان داد و تا حدود 205 دلار پایین آمد. در این مقاله با تحلیل بایننس کوین همراه ما باشید.

در نمودار هفتگی بایننس کوین (BNB) به نظر می‌رسد که قیمت یک الگوی مثلث کاهشی را تشکیل داده است. خط کف این الگو در حدود قیمت 186 دلار، یعنی 10 درصد پایین‌تر از قیمت فعلی، قرار گرفته است. البته محدوده 208 دلار (باکس آبی) خود یک حمایت فوری برای بایننس کوین است که می‌تواند جهت بازار این رمزارز را تغییر دهد.

تحلیل بایننس کوین
تحلیل بایننس کوین در نمودار هفتگی

در الگوی مثلث کاهشی احتمال خروج قیمت از سمت پایین الگو بیشتر است که در این صورت، احتمال ریزش‌های بیشتر و شدیدتر برای BNB تا حدود قیمت 117 دلار افزایش می‌یابد. 117 دلار محدوده 0.38 فیبوناچی اصلاحی موج صعودی اصلی بایننس کوین است که حدود 40 درصد پایین‌تر از قیمت فعلی قرار دارد. از طرفی در صورت حمایت قیمت در محدوده‌های حمایتی ذکر شده، BNB می‌تواند حرکتی را تا ضلع بالای مثلث و تا حدود 310 دلار آغاز کند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx