تحلیل قیمت بایننس کوین

قیمت بایننس کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 447 نفر

بایننس کوین (BNB) پس از احیای ساختار صعودی، همچنان از نظر عملکرد قیمت در برابر تتر (USDT) مناسب‌تر به نظر می‌رسد. بایننس کوین (BNB) واکنش مطلوبی داشته است زیرا قیمت آلتکوین ها و بازار کریپتو به دنبال جهش از مناطق حمایتی کلیدی خود هستند و قیمت بایننس کوین برای آزمایش مجدد مقاومت کلید در ۳۳۷ دلار پایدارتر به نظر می رسد. (داده های بایننس)

قیمت بایننس کوین

قیمت بایننس کوین

تحلیل قیمت بایننس کوین (BNB) در نمودار هفتگی.
علیرغم تلاش برای حفظ حمایت کلیدی خود در ۲۷۰ دلار با بازار پر از ابهامات زیادی در مورد اینکه به کجا می رود، قیمت BNB قدرت زیادی در آن منطقه نشان داد.

شکی نیست که قیمت BNB همچنان نشانه‌های خوبی از بهبود را نشان می‌دهد و علیرغم افت شدید از منطقه ۶۶۰ دلاری در ماه‌های اخیر، از بازگشت سرمایه (ROI) برای ارزهای دیجیتال بزرگ پیشی گرفته است.

قیمت BNB در هفته‌های اخیر تا محدوده ۳۴۰ دلار افزایش یافت، اما با رد شدن قیمت از ساختار صعودی که شکل گرفته بود، با رد مواجه شد. ماه با یک باور جدید برای بهبودی به پایان رسید و BNB این را رهبری کرد زیرا قیمت از ۲۷۰ دلار به منطقه ۲۹۸ دلار حرکت کرد زیرا قیمت برای مقاومت بزرگ آماده می شود.

قیمت BNB باید شکسته شود و بالای ۳۵۰ دلار بماند تا قیمت سناریوهای صعودی بیشتری را به منطقه ۴۰۰ تا ۴۵۰ دلار از سر بگیرد. اگر BNB از ۳۴۰ دلار رد شود، می‌توانیم یک آزمایش مجدد بین ۳۰۰ تا ۲۹۰ دلار برای حفظ قیمت از فروش داشته باشیم.

مقاومت هفتگی برای قیمت ۳۴۰ دلار.

حمایت هفتگی برای قیمت  ۲۹۰-۲۷۰ دلار.

تجزیه و تحلیل قیمت BNB در نمودار روزانه (۱D).

در بازه زمانی روزانه، قیمت BNB همچنان قوی به نظر می‌رسد، زیرا قیمت قصد دارد الگوی صعودی خود را از پایین گرد در بازه زمانی روزانه تکمیل کند. اگر BNB این ساختار را با یک شکست کامل تکمیل کند، می‌توانیم شاهد افزایش قیمت به ۴۰۰ دلار و حتی بیشتر باشیم.

قیمت BNB در حال حاضر ۲۹۵ دلار بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۸ و ۲۰ روزه (EMA) معامله می شود. قیمت های ۲۹۰ و ۲۸۰ دلار با قیمت های متحرک متحرک ۸ و ۲۰ روزه برای BNB در بازه زمانی روزانه مطابقت دارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx