تحلیل قیمت ریپل | تحلیل قیمت XRP

قیمت ریپل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 403 نفر

قیمت ریپل (XRP) همچنان قدرت خود را با شکست روند قیمت در برابر تتر (USDT) نشان داده است. با جهش ارزش بازار کریپتو از پایین ترین سطح هفتگی خود در حالی که بازار همچنان امیدوار کننده به نظر می رسد، قیمت ریپل (XRP) از قلم نیفتاد؛ قیمت از محدوده بلندمدت خود خارج شد و به سمت بالاتر پیش رفت و هم اکنون به هدف احتمالی ۱ دلار چشم دوخته است.

تحلیل قیمت ریپل در نمودار هفتگی

همانطور که اکثر آلتکوین های کریپتو انتظار داشتند، بازار کمی تسکین یافت. با این حال، علیرغم افزایش اخیر قیمت در اکثر دارایی های رمزنگاری، برخی آلتکوین ها محدود باقی مانده اند. یکی از پروژه هایی که قیمت خود را در چند روز گذشته ثابت نگه داشته است، XRP بوده است. قیمت ریپل با صدور حکم دادگاه در زمان مناسب، حداقل ۰.۳ دلار در هفته رد شد. قیمت از کف به ارتفاع ۰.۵۳ دلار افزایش یافت و سناریوی صعودی تری ایجاد کرد. اگر XRP ساختار صعودی خود را با حجم قوی حفظ کند، می توانیم شاهد افزایش قیمت تا ۱ دلار باشیم.

مقاومت هفتگی برای قیمت ۰.۶-۰.۸ دلار.

حمایت هفتگی برای قیمت ۰.۳ دلار.

تحلیل قیمت XRP در نمودار روزانه

قیمت ریپل

در بازه زمانی روزانه، قیمت ریپل همچنان به نشان دادن قدرت خود ادامه می‌دهد، زیرا علیرغم اینکه بازار در حرکت قیمت متوقف شده است، برخی سودها را افزایش می‌دهد. پس از رسیدن به پایین ترین سطح روزانه ۰.۴۴ دلار، قیمت XRP به بالاترین سطح ۰.۵ دلار رسید و از یک مثلث صعودی رد شد.

قیمت ریپل نشان دهنده روندهای صعودی بیشتر به بالای ۰.۶ دلار و افزایش احتمالی تا ۱ دلار است. قیمت ریپل میانگین متحرک نمایی (EMA) با دوره زمانی ۸ و ۲۰ روزه را به خوبی نگه داشته است که نشانه خوبی برای رشد قیمت است. قیمت های ۰.۵۰ دلار و ۰.۴ دلار مطابق با مقادیر متحرک نمایی ۸ و ۲۰ روزه است. شاخص قدرت نسبی (RSI) برای XRP افزایش سفارشات خرید را نشان می دهد زیرا ارزش روزانه بالای علامت ۵۰ است.

مقاومت روزانه برای قیمت ۰.۶-۰.۸ دلار.

حمایت روزانه از قیمت ۰.۴۵ دلار.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx