تحلیل بیت کوین کش | بررسی قیمت بیت کوین کش

بیت کوین کش
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 427 نفر

سرمایه‌گذارانی که بیت کوین کش را زیر نظر دارند و می‌خواهند از ضرر جلوگیری کنند، باید از این نکات قیمتی مهم دوری کنند. تا لحظه نگارش این مقاله، بیت کوین با وجود از دست دادن چند رقمی از قیمت خود، همچنان اندکی صعودی بود. بر اساس داده های کوین گکو، بیت کوین به زیر مرز ۲۰ هزار دلار عقب نشینی کرد و اکنون با قیمت ۱۹۹۹۸ دلار معامله می شود.

حجوم کوتاه مدت خرس ها در سطح ۲۰.۵ هزار دلار حاصل شد. حتی بیت کوین کش، فورک بیت کوین نیز از این موضوع مصون نیست. با وجود اینکه بیت کوین حمایت روانی ۲۰ هزار دلاری خود را از دست داده است، بیت کوین‌کش نیز در چنین رکودی قرار دارد.

گزارش های متعددی برای پیشرفت ها و پیامدهای بالقوه عمیق برای بیت کوین‌کش وجود دارد. این گزارش نشان می دهد که حجم تراکنش بیت کوین کش کمتر از میانگین ۲۷۷۳۴ تراکنش روزانه بوده است. حجم معاملات کمتر، یک شاخص منفی برای سرمایه گذاران بالقوه و موجود برای BCH است، بنابراین این می تواند یک مشکل باشد.

بیت کوین کش: دیواری قدرتمند برای گاوها

ارزش بیت کوین کش بین رشد ۲۹ جولای و پایین‌ترین حد در ۱۹ سپتامبر ۳۵.۵۰ درصد کاهش یافت و سپس ۱۷.۴۰ درصد افزایش یافت. با این حال، پس از آن زمان، قیمت بیت کوین‌کش ثابت می ماند. این روزها می توانید بیت کوین کش را با قیمتی کمتر از ۹۶.۵۵۹ دلار و تا ۱۶۶.۰۲۵ دلار خریداری کنید. علاوه بر این، BCH دارای سطح حمایت ۱۱۲.۲۴۶ دلار و سطح مقاومت در ۱۲۵۹۱۲ دلار است.

اگرچه اعداد CCI و Stoch RSI خوش‌بینانه هستند، اما سطح مقاومت اعلام‌شده همچنان مانع بزرگی برای گاوهای BCH است. همچنین با اینکه شاخص جریان پول Chaikin خوشبینانه است، اما در حال ایجاد یک مسیر نزولی است که نشان می دهد سرعت فروش در حال افزایش است. از سوی دیگر، پیش آگهی تاریک شاخص CMF در محدوده زمانی ۴ ساعته بارزتر است. CMF چهار ساعته ۰.۰۵- است که نشان می دهد فروشندگان کنترل بازار بیت کوین کش را به دست می آورند. در حال حاضر، سوال این است که آیا BCH هنوز هم می تواند بهبود یابد؟

بهبودی احتمالی؟ یا افول بیشتر؟

خط حمایتی BCH بدون تغییر باقی می ماند. با این حال، دو سطح مقاومت وجود دارد که سرمایه گذاران و معامله گران باید آن را هدف قرار دهند: ۱۲۵.۹۱۲ دلار و ۱۳۸.۸۳۵ دلار.

بیت کوین کش

سطح قبلی دو بار در ۲۳ آگوست و ۹ سپتامبر شکسته شد، اما گاوها نتوانستند شکست را حفظ کنند و در نتیجه قیمت به ۱۱۲.۲۴۶ دلار کاهش یافت. شکستن مقاومت ۱۲۵.۹۱۲ دلاری را می توان به عنوان یک سیگنال خرید روانی برای سرمایه گذاران بیت کوین کش تفسیر کرد. از پاییز در ۱۳ سپتامبر، یک روند صعودی ملایم بر اساس دوره زمانی ۴ ساعته ایجاد شده است. یک بسته شدن قوی در معاملات امروز می تواند به گاوها در حفظ حرکت و در نهایت پیشی گرفتن از سطوح مقاومت نشان داده شده کمک کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx