صندوق بازیابی بایننس چیست؟

صندوق بازیابی صرافی بایننس
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 437 نفر

صندوق بازیابی بایننس

از آنجایی که اثرات بحران صرافی FTX همچنان بر بازارها تأثیر منفی می گذارد، صرافی ارز دیجیتال بایننس در حال ایجاد صندوقی برای کمک به پروژه های بالقوه قوی است که دارای مشکلات نقدینگی هستند.

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس در توییتی گفت که این صندوق با کمک به پروژه‌هایی که مدیر عامل بایننس آن‌ها را «قوی، اما در بحران نقدینگی» توصیف می‌کند، قصد دارد اثرات منفی سقوط FTX را کاهش دهد.

در حالی که ژائو تمام اطلاعاتی را در مورد اینکه کدام پروژه‌ها واجد شرایط هستند را ارائه نکرد، به تیم‌هایی که معتقدند ممکن است با معیارها مطابقت داشته باشند، گفت که با بایننس لبز، بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر صرافی تماس بگیرند. او همچنین از سایر بازیگران صنعت که علاقه مند به سرمایه گذاری مشترک هستند خواست تا با آنها در تماس باشند. ژائو نوشت: کریپتو از بین نمی رود. ما هنوز اینجا هستیم. بیایید دوباره بسازیم.

یکی از اعضای انجمن کریپتو که ظاهراً از این اعلام گیج شده بود، به پست ژائو پاسخ داد که چرا FTX واجد شرایط این صندوق است. برای شفاف سازی، مدیر عامل بایننس تاکید کرد که این صندوق برای FTX نیست، بلکه برای پروژه های دیگر در اکوسیستم کریپتو است و افزود که “دروغگویان یا کلاهبرداری هرگز به عنوان پروژه های قوی واجد شرایط نیستند.”

از آنجایی که بازارهای کریپتو همچنان آشفتگی را تجربه می کنند، یک بدبین شناخته شده رمزارز شروع به سرزنش میلیاردرهای کریپتو از جمله مدیر عامل بایننس به عنوان دلیل کاهش سرعت پیشرفت در تنظیم فضا کرد. برد شرمن، نماینده ایالات متحده گفت که تلاش‌های «برادران ارزهای دیجیتال میلیاردر» در لابی‌گری و مشارکت در کمپین‌ها در جلوگیری از قوانین معنادار موفق بوده است.

در همین حال، همانطور که قبلاً گزارش داده شده، سم بنکمن فراید، مدیر عامل سابق FTX، سه مدیر سابق FTX و کارولین الیسون، مدیر عامل تحقیقات آلامدا به دنبال راه هایی برای فرار به دبی، امارات متحده عربی هستند. با این حال، در حالی که این طرح فرض می‌کند که امارات معاهده استرداد با ایالات متحده ندارد، هر دو کشور معاهده کمک متقابل برای برخورد با مجرمان امضا کرده‌اند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx