زمستان ارزهای دیجیتال شبیه رکود سال ۲۰۰۸ است

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 529 نفر

زمستان ارزهای دیجیتال شبیه رکود سال ۲۰۰۸ است

چانگ پنگ ژائو (CZ)، مدیر عامل بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال (بایننس)، معتقد است که بازار ارزهای دیجیتال بعد از عبور کردن از بحران صرافی FTX و زمستان ارزهای دیجیتال می تواند رشد قابل توجهی داشته باشد.

CZ در کنفرانسی در اندونزی گفت که با توجه به اینکه مبادلات ارز دیجیتال چقدر بزرگ است، شرکت‌های بیشتری تحت تأثیر سقوط FTX قرار خواهند گرفت.

با سقوط FTX، ما شاهد اثرات آبشاری خواهیم بود. به ویژه برای کسانی که به اکوسیستم FTX نزدیک هستند، تحت تأثیر منفی قرار خواهند گرفت، و افزود که در نهایت، بازار خودش را بهبود می‌بخشد.

ما در بحرانی شبیه رکود سال ۲۰۰۸ برای ارزهای دیجیتال هستیم

مدیر عامل بایننس، زمستان فعلی ارزهای دیجیتال را به سقوط بازار جهانی در سال ۲۰۰۸ تشبیه کرد که شدیدترین بحران مالی از زمان رکود بزرگ بود.

CZ  خاطرنشان کرد که بحران اقتصادی جهانی “احتمالاً یک قیاس دقیق” با اتفاقات اخیر است و افزود که تأثیر کامل سقوط FTX هنوز احساس نشده است. او گفت که این سقوط اثرات آبشاری خواهد داشت و شرکت های بیشتری در هفته های آینده ورشکست خواهند شد.

اظهارات ژائو به دنبال فروپاشی ناگهانی امپراتوری سم بنکمن فراید، میلیاردر سابق، صرافی FTX و آلامدا ریسرچ است. صرافیFTX و بیش از ۱۳۰ شرکت وابسته به آن قبلاً اعلام ورشکستگی کرده اند و بنکمن فراید از سمت مدیرعاملی کناره گیری کرده است. مجموعه ای از رویدادهای ناخوشایند، که به سرعت در این هفته رخ داد، باعث سقوط بازار کریپتو شد و بیت کوین (BTC) به پایین ترین سطح خود به زیر ۱۷۰۰۰ دلار رسید.

شرکت‌های کریپتویی بیشتری در هفته‌های آینده شکست خواهند خورد

به یاد بیاورید که بنکمن فراید به دلیل کمک‌های مالی عظیمی که در زمستان ارزهای دیجیتال به شرکت‌های ارز دیجیتال متاثر از سقوط بازار در ماه می ارائه کرد، به عنوان شوالیه سفید کریپتو شناخته می‌شد.

لیست شرکت هایی که او به آنها کمک کرد شامل بلاکفای، پلتفرم وام دهنده کریپتویی است. مدیر عامل سابق FTX یک قرارداد تسهیلات اعتباری ۲۵۰ میلیون دلاری با بلاکفای امضا کرد تا به وام دهنده اجازه دهد به پردازش برداشت های کاربران ادامه دهد. شرکت وام دهنده کریپتو اکنون پس از سقوط FTX برداشت خود را متوقف کرده است.

بنکمن فراید همچنین برنده حراجی برای خرید دارایی‌های کارگزار ارز دیجیتال ورشکسته وویجر به مبلغ ۱.۴ میلیارد دلار شد.

در طول کنفرانس، CZ  گفت که FTX بدیهی است که پولی برای تراکنش وویجر نخواهد داشت و افزود که چند پروژه دیگر نیز در شرایط مشابه قرار خواهند گرفت. من فکر می کنم چند هفته طول می کشد تا این شرکت ها ورشکستگی خود را اعلام کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx