رسوایی صرافی های ارز دیجیتال Gate.io و Houbi و Crypto.com

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

رسوایی دردسر ساز برای Gate.io و Houbi و Crypto.com!!! در جریان ورشکستگی صرافی ارز دیجیتال FTX، فشار بر روی صرافی ها برای اعلام رسمی دارایی هاشون زیاد شد و اونها مجبور به اعلام دارایی هاشون شدن. در این بین دو صرافی Gate.io و Houbi بعد از اعلام دارایی هاشون دچار دردسر بزرگی شدن! بر اساس داده های سایت اتراسکن، […]

صرافی ارز دیجیتال هیوبی

رسوایی دردسر ساز برای Gate.io و Houbi و Crypto.com!!!

در جریان ورشکستگی صرافی ارز دیجیتال FTX، فشار بر روی صرافی ها برای اعلام رسمی دارایی هاشون زیاد شد و اونها مجبور به اعلام دارایی هاشون شدن. در این بین دو صرافی Gate.io و Houbi بعد از اعلام دارایی هاشون دچار دردسر بزرگی شدن!
بر اساس داده های سایت اتراسکن، تعداد 320000 اتریوم از کیف پول صرافی ارز دیجیتال Crypto.com به صرافی Gate.io  فرستاده شده و این صرافی بلافاصله بعد از این انتقال، عکس دارایی های خودش رو منتشر کرد!!

صرافی Houbi هم بعد از انتشار عکس دارایی های خودش که نشون میداد 14858 اتریوم داره ، حدود 10000 اتریوم رو بلافاصله به دو صرافی بایننس و OKX منتقل کرده و در حال حاضر فقط 4044 اتریوم در اختیار داره! تا به این لحظه فقط مدیرعامل Crypto.com در اینباره صحبت کرده و گفته که ارسال اتریوم ها یک اشتباه بوده و اتریوم ها به والت سرد صرافی ارز دیجیتال Crypto.com برگشته. بعد از انتشار این خبر، قیمت توکن این سه صرافی ریزش زیادی داشته و در حال حاضر هم از طرف کاربرهاشون بسیار تحت فشارن!

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx