کمک کارمندان بایننس برای دور زدن سیستم احراز هویت

بایننس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 430 نفر

کارمندان بایننس به کاربران آموزش دادند تا قوانین KYC و AML را دور بزنند

در ۲۳ مارس، CNBC گزارش داد که گروهی از کارمندان و افراد مرتبط با صرافی بایننس تکنیک‌هایی را به اشتراک گذاشته‌اند که به کاربران اجازه می‌دهد تا سیستم‌های KYC، اقامت و تأیید پلتفرم صرافی را دور بزنند. CNBC این اطلاعات را با بررسی صدها پیام ارسال شده بر روی سرور دیسکورد و یک گروه تلگرامی که توسط با‌یننس کنترل و اداره می شود، تأیید کرد که ظاهراً از سال ۲۰۲۱ تا مارس ۲۰۲۳ فعالیت داشته است.

احراز هویت (KYC) چیست؟

به گفته CNBC، تعدادی از کارمندان بایننس و “فرشتگان” (داوطلبانی که توسط صرافی برای ترویج استفاده از آن آموزش دیده اند) راهنماها و آموزش های ویدئویی ارائه کردند که مراحل جعل اسناد بانکی و ارائه آدرس های جعلی را هنگام ثبت نام در صرافی بایننس برای کاربران نشان می دهد. کارمندان حتی تکنیک هایی را برای جعل کشور محل اقامت خود برای دریافت کارت های نقدی بایننس نشان دادند.

فردی که از نام Hanle Yaya استفاده می‌کند و به عنوان کارمند بایننس شناخته می‌شود، به آنها گفت که VPN خود را فعال کرده و به عنوان ساکن تایوان ثبت نام کنند، سپس ملیت خود را به چین برگردانند. این کارمند همچنین پیشنهاد کرد از استفاده از گره های VPN در ایالات متحده، سنگاپور و هنگ کنگ خودداری کنید. این گزارش همچنین نشان داد که بسیاری از کاربران در چین با وجود ممنوعیت مبادلات ارزهای دیجیتال از سال ۲۰۱۷ و استفاده از دارایی های دیجیتال از سال ۲۰۲۱، می توانند به خدمات بایننس دسترسی داشته باشند.

بایننس در حال بررسی این گزارش است

CNBC بیان کرد که «تکنیک‌های مشترک با مشتریان و بین مشتریان، اثربخشی تلاش‌های بایننس برای مبارزه با پولشویی را نیز زیر سؤال می‌برد» و در مورد توانایی صرافی برای اطمینان از اینکه مشتریانش در فعالیت‌های پولشویی غیرقانونی یا تأمین مالی تروریسم شرکت ندارند، تردید ایجاد می‌کند.

به همین ترتیب، چندین متخصص مقررات، مانند سلطان مگجی، استاد و مدیر ارشد نوآوری سابق FDIC، نگرانی‌های خود را در مورد توانایی بایننس برای مطابقت با مقررات احراز هویت (KYC) و قوانین ضدپولوشویی (AML) ابراز کردند. آنها اشاره کردند که چنین گزارش‌هایی نگرانی‌های نظارتی را در مورد این پلتفرم ایجاد می‌کنند، زیرا می‌تواند به تروریست‌ها یا جنایتکاران از کره شمالی یا روسیه اجازه فعالیت دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx