شکایت CFTC از بایننس و CZ

بایننس ایالات متحده
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 414 نفر

شکایت CFTC از بایننس و CZ

طبق گزارش بلومبرگ، کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) علیه صرافی بایننس و مدیر عامل آن چانگ پنگ ژائو معروف به CZ به دلیل تخلفات تجاری شکایت کرده است. این شکایت در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه شمالی ایلینویز ثبت شد. طبق ادعای CFTC، بایننس با عدم ثبت نام مناسب در تنظیم کننده مشتقات، نتوانست به تعهدات نظارتی خود عمل کند. صرافی ارز دیجیتال از سال ۲۰۲۱ کانون تحقیقات CFTC بوده است. این صرافی در ماه فوریه اذعان کرد که احتمالاً با اقدامات نظارتی در ایالات متحده مواجه خواهد شد و از قبل با تنظیم کننده ها همکاری کرده است.

علاوه بر CFTC، بایننس توسط سرویس درآمد داخلی و دادستان های فدرال که پایبندی صرافی به قوانین مبارزه با پولشویی را بررسی کرده اند، تحت بازرسی قرار گرفته است. در همین حال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار در حال بررسی است که آیا بایننس به معامله گران آمریکایی اجازه دسترسی به اوراق بهادار ثبت نشده را داده است یا خیر.

بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال با بیش از ۸.۵ میلیارد دلار حجم مبادلات روزانه است. قیمت بیت کوین از زمان اعلام این خبر به شدت کاهش یافته است و از ۲۷,۷۸۱ دلار در ساعت ۱۳:۴۵ UTC به ۲۶,۷۵۵ دلار در یک ساعت و ۱۵ دقیقه کاهش یافته است.

این شکایت ادعا می کند که بایننس حداقل از سال ۲۰۱۹ به رغم سیاست مسدود کردن یا محدود کردن مشتریان ایالات متحده، تراکنش هایی را در بیت کوین، اتریوم و لایت کوین یا افراد در ایالات متحده انجام داده است. این شرکت و مدیران آن عمداً قوانین ایالات متحده را نقض کردند، در این شکایت آمده است:

«در تمام مدت، بایننس، ژائو و لیم، مدیر ارشد پیشین انطباق پلتفرم («CCO»)، هر یک می‌دانستند که درخواست با‌یننس از مشتریان مستقر در ایالات متحده، با‌یننس را تحت شرایط ثبت نام و نظارتی تحت قوانین ایالات متحده قرار داده است.»

طبق این شکایت، بایننس مکان دفاتر اجرایی خود و همچنین «هویت و مکان‌های نهادهای عامل پلتفرم معاملاتی» را پنهان کرده است. این شکایت به یک یادداشت داخلی با‌یننس استناد می کند که در آن CZ بیان کرده است که هدف از آن سیاست «پاک نگه داشتن کشورها [از نقض قوانین]» با «نداشتن سایت .com در هیچ کجا» است. این دلیل اصلی است که .com در هیچ کجا کار نمی‌کند. بایننس حداقل ۶۰ نفر را در ایالات متحده استخدام می کند، “و این تعداد همچنان در حال افزایش است.” همچنین دارای علائم تجاری ایالات متحده است. بایننس بازوی Binance.US را در سال ۲۰۱۹ راه اندازی کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx