درخواست تجدید نظر دو کوان نسبت به بازداشت خود

دو کوان
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 545 نفر

درخواست تجدید نظر دو کوان نسبت به بازداشت خود

دو کوان یکی از بنیانگذاران ترافرم لبز ظاهراً علیه تصمیم دادگاه مونته نگرو مبنی بر تمدید بازداشت خود تا یک ماه تجدید نظر خواهد کرد. ظاهراً این توسعه‌دهنده ۳۱ ساله چندین ماه است که پس از فروپاشی توکن اصلی پروژه (لونا) و استیبل کوین الگوریتمی آن  (UST) همراه با کل اکوسیستم آن در حال فرار بوده است.

مقامات مونته نگرو او را هفته گذشته در فرودگاه پایتخت پودگوریتسا دستگیر کردند. هنوز مشخص نیست که دو کوان چه زمانی به کشور دیگری تحویل داده می شود زیرا احتمال اینکه او در ایالات متحده محاکمه شود بسیار زیاد است. یک پوشش محلی نشان داد که دفاع حقوقی دو کوان به حکم دادگاه مونته نگرو برای تمدید مدت بازداشت او تا ۳۰ روز تجدید نظر خواهد کرد.
در حالی که کشور بالکان معمولاً اجازه بازداشت تا ۷۲ ساعت را می دهد، با درخواست دادستان برای افزایش دامنه پرونده موافقت کرد زیرا دو کوان یک خارجی است که احتمالاً دوباره فرار می کند. این مرد اهل کره جنوبی سال گذشته و پس از سقوط ترا، سرزمین خود را ترک کرد.
گفته می‌شود که او در مکان‌های متعددی پنهان شده است، از جمله دبی، سنگاپور، موریس و سیشل. آخرین منابع نشان می دهد که او می تواند در صربستان، همسایه شرقی مونته نگرو اقامت داشته است. اندکی پس از دستگیری او، دادستان های ایالات متحده دو کوان را مقصر اصلی شکست ترا معرفی کردند و او را به کلاهبرداری در اوراق بهادار، کلاهبرداری در کالاها و توطئه متهم کردند.
مایکل زوایبک، وکیل آمریکایی، معتقد است که فراری به احتمال زیاد به ایالات متحده آمریکا یا کره جنوبی اخراج خواهد شد. اگر او وارد ایالات متحده شود، می تواند توسط همان دفتری که بر پرونده علیه سم بنکمن فراید، مدیر عامل سابق FTX، نظارت می‌کند، محاکمه می‌شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx