بایننس با تحقیقات وزارت دادگستری درباره نقض احتمالی تحریم‌های روسیه مواجه شد

بایننس
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 479 نفر
  • بر اساس گزارش‌ها، وزارت دادگستری ایالات متحده در حال بررسی بایننس برای نقض احتمالی تحریم‌های اعمال شده علیه روسیه است.
  • بخش امنیت ملی وزارت دادگستری در حال بررسی مقامات این صرافی است تا مشخص کند آیا تحریم‌ها دور زده شده‌اند یا خیر.
  • این صرافی در حال حاضر با تحقیقاتی به دلیل فعالیت‌های غیرقانونی از جمله پول شویی مواجه است.

بنا بر گزارش‌ها، وزارت دادگستری ایالات متحده در حال بررسی بزرگ‌ترین صرافی رمزارز جهان برای نقض احتمالی تحریم‌های اعمال شده علیه روسیه در پرتو درگیری نظامی با اوکراین است. هدف از تحقیقات این است که مشخص شود آیا بایننس به طور غیرقانونی به روس‌ها برای فرار از تحریم‌های ایالات متحده و انتقال پول از طریق پلتفرم کریپتو استفاده شده است یا خیر.

مقامات بایننس تحت نظارت وزارت دادگستری هستند

طبق گزارش بلومبرگ، بخش امنیت ملی وزارت دادگستری در حال بررسی بایننس است تا ببیند آیا صرافی ارز دیجیتال با تحریم‌های اعمال شده علیه روسیه پس از حمله به اوکراین مطابقت دارد یا خیر. پنج نفر از افراد آشنا به این موضوع به بلومبرگ گفتند که مقامات صرافی به عنوان بخشی از تحقیقات جاری در مورد رفتار شرکت تحت نظارت هستند.

در حالی که وزارت دادگستری از اظهار نظر در مورد تحقیقات در حال انجام خودداری کرد، بایننس به بلومبرگ گفت که این شرکت به طور کامل با تمام تحریم‌های مالی ایالات متحده و بین المللی مطابقت دارد. این صرافی اضافه کرد که پروتکل‌های پیشرو در صنعت را برای شناخت مشتری (KYC) به اضافه یک خط‌مشی سخت‌گیرانه برای هویت‌های ناشناس و منابع مبهم پولی اعمال کرده است.

بیانیه صرافی Binance

یکی از افراد نزدیک به تحقیقات فاش کرد که تاکنون هیچ نشانه‌ای مبنی بر آماده شدن وزارت دادگستری برای توافق با صرافی ارز دیجیتال وجود ندارد. با این حال، همه تحقیقات منجر به تشکیل اتهامات رسمی نمی‌شود. آخرین تحقیقات به جو نظارتی موجود در مورد رفتار صرافی می‌افزاید. این خبر تنها یک روز پس از آن منتشر می‌شود که رویترز گزارش داد که این صرافی حساب‌هایی در ارتباط با سازمان‌های تروریستی از جمله دولت اسلامی حماس دارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx