دو کوان ممکن است با ۴۰ سال زندان روبه‌رو شود

دو کوان
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 617 نفر

بر اساس گزارش اخیر وال استریت ژورنال، دو کوان، مدیرعامل سابق ترافرم لبز و سازنده ارز لونا کلاسیک، ممکن است با ۴۰ سال زندان روبرو شود. دان سونگ هان، دادستان کره جنوبی که بر این پرونده نظارت می‌کند، پیشنهاد می‌کند که استرداد  دو کوان به کره جنوبی بهترین راه برای اجرای عدالت برای سرمایه گذارانی است که از سقوط ۴۰ میلیارد دلاری ارز دیجیتال TerraUSD آسیب دیده‌اند. کوان که یکی از بنیانگذاران ترافرم لبز و مغز متفکر ارزهای دیجیتال TerraUSD و لونا کلاسیک بود، در مونته نگرو بازداشت شد. هم اکنون دادستان‌های کره جنوبی و ایالات متحده برای استرداد او رقابت می‌کنند. سونگ هان معتقد است که کره جنوبی توانایی بیشتری برای رسیدگی به این پرونده دارد، زیرا بیشتر شواهد و همدستان مهم مرتبط با سقوط ترا در این کشور قرار دارند. دن سونگ هان گفت:

«با توجه به ماهیت این حادثه، ما فکر می‌کنیم که بررسی پرونده در کره جنوبی کارآمدترین راه برای اجرای عدالت خواهد بود. ما تعداد زیادی از شواهد مربوط به پرونده TerraUSD را جمع آوری کرده‌ایم که بیشتر آنها اطلاعاتی هستند که به راحتی در ایالات متحده به دست نمی آیند.»

بازپرس کره جنوبی در مورد درخواست آمریکا برای استرداد دو کوان گفت: «من معتقدم که ایالات متحده مایل به همکاری است.»

دریتان آبازوویچ، نخست وزیر مونته نگرو نیز گفت:

«ما آماده استرداد کوان به کشوری که دنبال اوست، هستیم.»

در صورت مجرم شناخته شدن برای یک جنایت مالی، دو کوان ممکن است با مجازات سنگینی در کره جنوبی روبرو شود. این گزارش می‌گوید که ممکن است این حکم به طور بالقوه از حکم ۴۰ ساله‌ای که برای مدیر صندوق تامین سرمایه مستقر در سئول، کیم جائه هیون، صادر شده است، فراتر رود. ژوئیه گذشته، دادگاه عالی کره حکم ۴۰ سال زندان را برای جائه هیون در یکی از بزرگترین طرح‌های کلاهبرداری مالی این کشور که شامل بیش از ۱.۰۸ میلیارد دلار سرمایه گذاری بود، تایید کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx