هیدرا، راه حل مقیاس‌پذیری لایه۲ کاردانو، راه اندازی شد

هیدرا کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 532 نفر

به گفته توسعه دهنده سباستین ناگل، اولین نود هیدرا (Hydra)، سازگار با شبکه اصلی کاردانو، در ۱۱ می راه اندازی شد.

هیدرا یک راه حل مقیاس بندی لایه ۲ است که برای بهبود مقیاس پذیری در بلاک چین کاردانو طراحی شده است. راه اندازی هیدرا پس از چندین ماه آزمایش انجام شد. با توجه به مستندات فنی، هدف این پروتکل افزایش سرعت تراکنش‌ها و توان عملیاتی و به حداقل رساندن هزینه‌های تراکنش است.

ناگل اشاره کرد که API نودهای هیدرا راه اندازی و برای پاسخگویی به درخواست‌های کاربران به روز شده است.

در همین حال، هد Hydra که به تازگی راه اندازی شده است، اولین هد از بسیاری از هدها است که هر کدام به عنوان یک دفتر کوچک غیر زنجیره‌ای برای گروه کوچکی از کاربران عمل می‌کنند. این ابزارها به طور موثر کارمزدها را کاهش می‌دهند و سرعت تراکنش در شبکه را بهبود می‌بخشند. توسعه‌دهندگان کاردانو با این راه حل می‌توانند برنامه‌های غیرمتمرکز پیچیده را در شبکه بلاک چین مستقر کنند.

سایر تحولات در کاردانو

در همین حال، راه اندازی هد Hydra تنها یکی دیگر از پیشرفت‌های کاردانو از ابتدای سال است. این شبکه قبلاً یک استیبل کوین غیرمتمرکز به نام DJED اضافه کرده است و در اواخر سال جاری پنجمین ارتقا را در نقشه راه خود خواهد داشت.

فعالیت‌های دیفای در شبکه به طور پیوسته در ماه‌های گذشته افزایش یافته است. طبق داده های دیفای لاما، ارزش کل دارایی‌های قفل شده در شبکه در حال حاضر ۱۴۰.۵۳ میلیون دلار است.

علیرغم پیشرفت‌ها، توکن ADA افزایش قابل توجهی در ارزش خود نداشته است. ADA پس از افزایش ۲.۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، در حدود ۰.۳۶۲ دلار معامله می‌شود. با این حال، طبق داده‌های CryptoSlate، در ۱۴ روز گذشته ۱۰ درصد کاهش یافته است.

مسائل مربوط به کارمزد گاز اتریوم

اتریوم (ETH) به دلیل جنون اخیر در بازار ارزهای دیجیتال و میم کوین‌ها، با افزایش شدید هزینه‌های گاز مواجه شده است. طبق داده‌های اتر اسکن، هزینه‌های گاز شبکه به بالاترین حد ۱۲ ماهه ۸۷ gwei رسید و سپس تا حدود ۸۰ gwei کاهش یافت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx