بایننس روی کیف پول های سخت افزاری سرمایه گذاری می‌کند

کیف پول سخت افزاری بایننس
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 462 نفر

سرمایه گذاری بایننس روی کیف پول های سخت افزاری

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس قصد دارد وارد حوزه ساخت کیف پول های سخت افزاری شود. این شرکت در ۲۱ نوامبر اعلام کرد که بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر آن، بایننس لبز، یک سرمایه گذاری استراتژیک در شرکت کیف پول سخت افزاری بلژیکی Ngrave انجام داده است. Ngrave که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد، متخصص در نگهداری ارزهای دیجیتال است و مجموعه ای امنیتی شامل سه عنصر اصلی را ارائه می دهد: کیف پول سخت افزاری بدون اتصال ، ابزار پشتیبان گیری کلید Graphene و برنامه موبایل لیکوئید.

یی هه، یکی از بنیانگذاران بایننس و رئیس بایننس لبز، خاطرنشان کرد که امنیت یکی از بزرگترین چالش ها برای پذیرش عمومی رمزارزها باقی مانده است. او گفت: «کیف پول های حضانتی (امانی) یکی از ایمن ترین روش ها برای ذخیره دارایی های دیجیتال است.»

تایلر زد، مدیر سرمایه گذاری بایننس لبز افزود: « بایننس لبز از سرمایه گذاری در بخش کیف پول های سخت افزاری نوین و همکاری با Ngrave برای ارائه محصولات کیف پول به کاربران خرد و سازمانی هیجان زده است.»

Ngrave اولین ارائه دهنده کیف پول سخت افزاری در مجموعه بایننس لبز نیست. بایننس قبلاً در سال ۲۰۱۸ از طریق برنامه انکوباسیون خود روی سیف پال سازنده کیف پول سخت‌افزاری سرمایه‌گذاری کرده بود. بایننس همچنین کیف پول سیف پال را در پلتفرم خود ادغام کرده است و در ماه اکتبر اپلیکیشن سیف پال مینی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. در اوایل نوامبر، بایننس همچنین با سازنده کیف پول سخت‌افزاری لجر همکاری کرد تا به کاربران بایننس اجازه دهد رمزارز را مستقیماً از طریق برنامه لجر با کارت‌های بانکی خود خریداری کنند.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، در حالی که بسیاری از صرافی های متمرکز کریپتو در تلاش برای حفظ خود هستند، ادامه زمستان کریپتو رشد صنعت کیف پول سخت افزاری را تسریع کرده است. برخلاف صرافی ها، کیف پول های سخت افزاری به کاربران این امکان را می دهند که با ایمن کردن کلیدهای خصوصی خود، وجوه خود را بهتر کنترل کنند. بر اساس داده‌های چند مطالعه منتشر شده در ماه جولای، صنعت کیف پول سخت‌افزاری کریپتو می‌تواند در آینده نزدیک با سرعت بیشتری نسبت به مبادلات ارزهای دیجیتال رشد کند.

در ۱۴ نوامبر، چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل صرافی بایننس اعتراف کرد که ممکن است دیگر نیازی به مبادلات متمرکز نباشد زیرا سرمایه گذاران به راه حل های روی می آورند که کنترل بیشتری روی آن دارند. “اگر ما بتوانیم راه حلی ارائه دهیم که به مردم اجازه دهیم دارایی های خود را به طور ایمن و آسان در اختیار داشته باشند و ۹۹٪ از جمعیت عمومی بتوانند این کار را انجام دهند، صرافی های متمرکز برچیده خواهند شد یا احتمالاً نیازی به آن‌ها وجود ندارند.

آخرین اخبار اندکی پس از آن منتشر شد که پاسکال گوتیه، مدیر عامل لجر، استدلال کرد که کیف پول نرم افزاری متعلق به بایننس، تراست والت باید گزینه  اتصال به کیف پول لجر را ارائه دهد تا امنیت بهتری را برای کاربران خود فراهم کند. مدیر عامل شرکت در توییتی در ۱۳ نوامبر اعلام کرد: در غیر این صورت، دارایی کاربران ناامن است.» گزینه اتصال به کیف پول لجر اساساً به کاربران تراست والت اجازه می دهد تا کلیدهای خود را به جای ذخیره کردن آنها در تلفن همراه یا رایانه در دستگاه لجر ذخیره کنند.

سخنگوی تراست والت به کوین تلگراف گفت که این پلتفرم قصد دارد به زودی به روزرسانی خود با قابلیت اتصال به کیف پول سخت افزاری لجر را منتشر کند، زیرا این ویژگی یک اولویت برای آن‌ها است. این نماینده تراست والت همچنین تاکید کرد که کاربران تراست والت تا زمانی که عبارت مخفی یا کلید خصوصی خود را به خاطر بسپارند، قابلیت بازیابی کامل برای دسترسی به وجوه خود را دارند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx