کاربران سیف پال (SafePal) ملزم به احراز هویت بایننس شدند

سیف پال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ ۲ دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1094 نفر

کاربران سیف پال (SafePal) ملزم به احراز هویت بایننس شدند

سیف پال (SafePal) به عنوان اولین کیف پول غیرمتمرکز که تجربه تریدینگ بایننس را در اپلیکیشن موبایل خود اجرا کرده، از کاربران خود درخواست کرده که پروسه احراز هویت سطح متوسط بایننس را تکمیل کنند.

همانطور که می دانید صرافی بایننس به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم های تریدینگ در دنیا; محصولات و خدمات خود را به طور مداوم به منظور انطباق با استانداردهای جهانی در حال تحول بررسی می کند.

طبق آخرین دستورالعمل های منتشر شده توسط بایننس; در راستای افزایش حفاظت از کاربران و ارائه یک محیط امن برای همه; سیف پال تصمیم به اعمال تغییرات زیر گرفته است:

از تاریخ ۱۲ مه ۲۰۲۲، همه کاربران جدید برای دسترسی به DApp تریدینگ بایننس در برنامه سیف پال، از جمله واریز، ترید و برداشت‌، ملزم به تکمیل احراز هویت سیف پال متوسط هستند.

از تاریخ ۱۲ مه ۲۰۲۲، کاربران فعلی که هنوز احراز هویت متوسط را تکمیل نکرده اند، فقط قادر به برداشت از حساب های خود خواهند بود. در این حالت کاربران فقط امکان برداشت، لغو سفارش ها، بستن پوزیشن ها را خواهند داشت. اما پس از تکمیل پروسه احراز هویت، همه قابلیت ها دوباره فعال خواهند شد.

اخطار امنیتی تیم ارزینجا

هشدار: توجه داشته باشید که با بروز اتفاقات این‌چنینی; افراد سود جو و کلاهبردار با سو استفاده از این فضا با عناوینی مثل «انجام احراز هویت بایننس در سیف پل» پیشنهاداتی را مطرح می‌کنند و در نهایت موجودی کاربران را به سرقت می‌برند. به یاد داشته باشید در اختیار گذاشتن هرگونه اطلاعات کاربری از حسابتان یا استفاده از روش پاسپورت‌های جعلی دارایی شما را به خطر می‌اندازد و در نهایت به دسترسی افراد سودجو به حساب کاربری شما و سرقت موجودی آن منجر می‌شود.

لازم به ذکر است که این تغییرات فقط برای DApp تریدینگ بایننس در برنامه سیف پال اعمال خواهند شد. همه محصولات و خدمات غیرمتمرکز دیگر، از جمله ارسال/دریافت، سواپ، بریجینگ، ییلد; DAppstore و موارد دیگر تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت.

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با خرید و فروش ارزدیجیتال در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ ۲ دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

2 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
محمد
1 سال قبل

یعنی از بخش کیف پولش میتونیم استفاده کنیم؟

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

2
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx