صرافی بایننس ۵۰۰ میلیون دلار وام به صنعت ماینینگ می دهد

بایننس پول
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 422 نفر

وام ۵۰۰ میلیون دلاری صرافی بایننس یه صنعت ماینینگ

با توجه به اینکه بازار نزولی خسارت سنگینی بر صنعت ماینینگ کریپتو وارد کرده است، صرافی بایننس یک پروژه وام جدید را اعلام کرده است. این توسعه پس از اعلام موسس بیت مین، جیهان وو مبنی بر ایجاد یک صندوق ۲۵۰ میلیون دلاری برای خرید دارایی های شرکت های استخراج بیت کوین در آستانه ورشکستگی شکل گرفت. وو در حال حاضر رهبری اسپین آف سازنده ریگ استخراج بیت کوین، Bitdeer Technologies را بر عهده دارد که در ابتدا ۵۰ میلیون دلار برای کار اختصاص خواهد داد. این شرکت قصد دارد ۲۰۰ میلیون دلار باقیمانده را از سرمایه گذاران خارجی تامین کند.

صرافی بایننس از صنعت استخراج بیت کوین حمایت می کند

این پروژه ۵۰۰ میلیون دلاری که توسط صرافی بایننس پول آغاز شده است، برای ارائه خدمات تامین مالی بدهی ایمن به مردم و همچنین شرکت‌های زیرساخت دارایی دیجیتال و استخراج بیت کوین خصوصی در سراسر جهان طراحی شده است. بایننس پول به عنوان یکی از پیشروترین استخرهای استخراج ارز دیجیتال در جهان، مسئولیت دارد که به حفظ اکوسیستم دارایی دیجیتال سالم کمک کند. با توجه به شرایط فعلی بازار، بایننس پول یک پروژه وام ۵۰۰ میلیون دلاری را برای حمایت از استخراج‌کنندگان ارز دیجیتال و ارائه‌دهندگان زیرساخت دیجیتال راه‌اندازی می‌کند.

طبق اعلام رسمی، ماینرها باید برای مدت ۱۸ تا ۲۴ ماه وثیقه، اعم از دارایی فیزیکی یا دیجیتالی را برای وام ارائه دهند. نرخ بهره بین ۵ تا ۱۰ درصد است. صرافی بایننس همچنین اعلام کرد که قصد دارد محصولات استخراج ابری را عرضه کند و به دنبال چنین فروشندگانی است.

کاهش سود

در بحبوحه تضعیف قیمت بیت کوین و هزینه های بالاتر انرژی، ماینرها تحت فشار فوق العاده ای قرار گرفتند زیرا سختی استخراج بیش از ۱۳ درصد در دو هفته افزایش یافت و رکورد جدیدی را ثبت کرد. آنها بیت کوین خود را در طول سال می فروشند تا سود کاهش یافته را جبران کنند. موارد خاصی وجود داشت که ماینرها به فروش بیشتر از آنچه استخراج کرده بودند در یک ماه متوسل شدند. چندین شرکت در تلاش هستند تا سر خود را بالاتر از آب نگه دارند. یکی از این موارد Compute North است که اخیراً برای ورشکستگی فصل ۱۱ در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در ناحیه جنوبی تگزاس ثبت نام کرده است.

پلتفرم‌های استخراج مانند Iris Energy حدود ۱۰۰ میلیون دلار سهام فروخت تا مقداری پول نقد تولید کند. از سوی دیگر، Compass Mining، عملیات خود در گرجستان را تعطیل کرد. پولین که اتفاقا یکی از بزرگترین استخرهای استخراج بیت کوین است، برداشت ها را در نتیجه بازار نزولی متوقف کرد. شرکت‌هایی مانند CleanSpark و Argo که میلیون‌ها دلار در برابر تجهیزات استخراج خود وام گرفتند، ماه به ماه زیان‌های شدیدی را تجربه کردند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx