راه اندازی بازار NFT توسط شرکت بازی سازی کونامی

بازار NFT کونامی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 514 نفر

شرکت بازی سازی کونامی بازار NFT راه اندازی می کند

غول ژاپنی بازی های ویدیویی کونامی اعلام کرده است که قصد دارد یک بازار را برای تجارت NFT های درون بازی و همچنین طیف گسترده ای از محصولات و خدمات مرتبط با Web3 راه اندازی کند. کونامی در پست وبلاگی پنجشنبه خود گفت که این شرکت بازی سازی همچنین به دنبال افزودن قابیلیت های جدید است و “طیف وسیعی از استعدادها را برای ساخت سیستم و توسعه خدمات برای ارائه تجربیات جدیدی مانند وب۳ و متاورس به خدمت خواهد گرفت.

این غول بازی ادعا کرد که آنها در حال تحقیق در مورد چگونگی ادغام آخرین نوآوری ها در بازی ها بوده اند و افزود که یکی از محصولات اصلی آن بازاری برای تجارت NFT های درون بازی خواهد بود. در این بیانیه آمده است: «ما در حال انجام تحقیق و توسعه برای گنجاندن آخرین فناوری در بازی‌ها و محتواها بوده‌ایم و قصد داریم سرویسی را راه‌اندازی کنیم که در آن بازیکنان بتوانند  NFT‌های درون بازی (اقلام دیجیتال) خود را از طریق یک پلتفرم توزیع منحصر به فرد با استفاده از بلاکچین مبادله کنند.

کونامی اشاره کرد که NFT ها را می توان برای چندین هدف استفاده کرد. در حالی که این نوآوری در درجه اول برای نمایش آیتم‌های منحصر به فرد درون بازی در سرگرمی استفاده می‌شود، می‌تواند نشان‌دهنده توکن‌های طرفداران و بلیط‌های رویدادها باشد و به مالکان اجازه می‌دهد با سایر خدمات و جوامع تعامل داشته باشند. قابل ذکر است، این اولین ورود کونامی به دنیای بلاک چین نیست. در اوایل امسال، کونامی سی و پنجمین سالگرد Castlevania را با فروش مجموعه‌ای از NFT‌های مربوط به این فرنچایز جشن گرفت.

بیشتر مجموعه از گیف‌های گیم‌پلی سه بازی اول Castlevania در رایانه‌های خانگی مختلف تشکیل شده بود. بقیه مجموعه، رندرهایی از نقشه های درون بازی و نسخه های هنری بود که در اصل در Castlevania: Circle of the Moon  استفاده می شد.

محبوبیت NFT در پایین ترین سطح

شایان ذکر است که شرط بندی جسورانه کونامی روی NFT ها در حالی است که بازار این توکن های دیجیتال بدترین روزهای خود را تجربه می کند. همانطور که گزارش شده است، حجم معاملات NFT با کاهشی نزدیک به ۹۹ درصد نسبت به بالاترین رکورد خود در ژانویه امسال مواجه شده است. حجم معاملات NFT از ۱۷ میلیارد دلار در ابتدای سال به ۴۶۶ میلیون دلار در سپتامبر کاهش یافت که نشان دهنده کاهش ۹۷ درصدی است. این سقوط مطابق با رکود گسترده تر بازار و سقوط بازار جهانی است که ناشی از جنگ در اروپا، افزایش تورم و سیاست های ضعیف بانک مرکزی است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx