سهم ۴۴ درصدی BNB از صندوق بیمه صرافی بایننس

صندوق بیمه اضطراری صرافی بایننس
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 416 نفر

سهم ۴۴ درصدی BNB از صندوق بیمه صرافی بایننس

طبق داده‌های زنجیره‌ای، صندوق بیمه اضطراری بایننس عمدتاً از یک ارز دیجیتال مرتبط با خود شرکت تشکیل شده است. دو آدرس مرتبط با صندوق نشان می دهد که توکن های بایننس کوین ۴۴ درصد از ذخایر آن را تشکیل می دهند.

بیمه خطرناک؟

همانطور که توسط ویلی وو تحلیلگر زنجیره ای در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، صندوق دارایی ایمن برای کاربران بایننس (SAFU) شامل ۳۶۷ میلیون دلار بایننس کوین است. باقیمانده آن از استیبل کوین بایننس BUSD (300 میلیون دلار) و بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار (۲۷۰ میلیون دلار) تشکیل شده است.

این موجودی ها از طریق داده های بلاکچین عمومی، به ترتیب در آدرس های بیت کوین و بایننس اسمارت چین بایننس قابل تأیید هستند. صرافی به زودی قصد دارد یک سیستم اثبات ذخایر را برای تأیید کل دارایی های مبادله ای خود نیز اجرا کند. با این وجود، وو اتکای بایننس به BNB در ذخایر را نگران‌کننده دانست. او گفت:

در حالی که من بایننس را به خاطر داشتن چنین صندوقی ستایش می‌کنم، بی‌معنی است که بایننس کوین را که خود در شرایط بحرانی شرکت سقوط خواهد کرد را در این صندوق قرار دهیم. من نگران اتفاقی که برای صرافی FTX افتاد هستم.

SAFU ، صندوق بیمه بایننس، در سال ۲۰۱۸ برای محافظت از سرمایه کاربران بایننس در صورت وقوع فاجعه ایجاد شد. پس از تامین مالی آهسته از طریق کارمزدهای معاملاتی جمع آوری شده توسط بایننس، در ژانویه ۲۰۲۲ به طور رسمی با ارزش ۱ میلیارد دلار افتتاح شد. کاهش بازار کریپتو از آن زمان به بعد ارزش آن را در بازار نقدی به ۸۳۷ میلیون دلار رسانده است.

این وجوه هنوز تقریباً با ۶۸ میلیون دلار موجودی بایننس برای اثبات ذخایر امروزی همراه با ۸۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده در Binance Custody مطابقت دارد. اما نوسانات بیشتر، به‌ویژه نوسانات بایننس کوین، می‌تواند ارزش SAFU را در مواقعی ضروری بسیار پایین ببرد، به خصوص که موفقیت آن مستقیماً با ثبات و موفقیت بایننس مرتبط است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx