توسعه بایننس در شهر های مختلف

بایننس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 538 نفر

مصاحبه با اعضای بایننس

گلب کوستارف، رئیس عملیات آسیایی این شرکت، در مصاحبه ای ویدئویی با جوئل فلین از روزنامه دیلی فورکاست گفت: بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، “پتانسیل بسیار خوبی” در بازارهای آسیا می بیند و به کشورهای مختلفی نگاه می کند که قصد دارد در آنها گسترش یابد. .

کوستارف گفت که تملک ها بخشی از برنامه های توسعه هستند و فیلیپین را به عنوان بازاری با پتانسیل عظیم متمایز می کند و همچنین درباره فرصت ها در جاهای دیگر از جمله ترکیه اظهار نظر می کند.

بایننس در حال گسترش در سطح جهانی است و در سال گذشته تأییدیه نظارتی را برای ارائه خدمات رمزنگاری در فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، دبی، ابوظبی و بحرین دریافت کرد. ماه گذشته، یک هیئت مشورتی جهانی به ریاست ماکس باوکوس، سناتور و سفیر سابق ایالات متحده در چین، برای مشاوره در مورد مسائل نظارتی، سیاسی و اجتماعی راه اندازی کرد.

مصاحبه زیر برای اختصار و وضوح ویرایش شده است.

جوئل فلین: آیا می توانید یک نمای کلی از آسیا به ما ارائه دهید؟ شما بچه ها الان به چه حوزه هایی نگاه می کنید؟ کجا به گسترش نگاه می کنید؟

گلب کوستارف: ما به تازگی اعلام کردیم که ثبت نام خود را در نیوزلند تضمین کرده‌ایم و بایننس نیوزلند را راه‌اندازی کردیم، که گام بزرگی به جلو بود.

بنابراین در مجموع، در مورد تلاش‌های ما در زمینه صدور مجوز در حوزه‌های قضایی، می‌توانم بگویم آسیا پتانسیل بالایی دارد. اما در عین حال، این منطقه بسیار پیچیده است زیرا تنظیم‌کننده‌ها دیدگاه‌های متفاوتی در مورد نحوه محافظت از کاربر، آنچه برای دریافت مجوز لازم است، و چه سکه‌هایی را می‌توان فهرست کرد و چه سکه‌هایی را نباید فهرست کرد، دارند.

بنابراین به طور کلی، ما پتانسیل عظیمی را می بینیم. به عنوان مثال، در فیلیپین، پس از اینکه GameFi به این محبوبیت رسید، قطعاً بازار بزرگی برای ما وجود دارد. بنابراین در حال حاضر، در مرحله نهایی سازی خرید و اخذ مجوز در آنجا هستیم.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx