انتقال مخفیانه ۴۰۰ میلیون دلار از بایننس آمریکا به شرکت CZ

مدیرعامل بایننس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 363 نفر

رویترز می گوید بایننس ۴۰۰ میلیون دلار از بایننس آمریکا به شرکت ژائو منتقل کرده است

به گزارش رویترز، بایننس به طور مخفیانه به حساب بانکی شریک آمریکایی خود دسترسی داشته و بیش از ۴۰۰ میلیون دلار از آن حساب به یک شرکت تجاری که توسط مدیر اجرایی خود یعنی چانگ پنگ ژائو اداره می شد، انتقال داد. رویترز با استناد به سوابق بانکی و پیام های شرکت، گفت که این نقل و انتقالات در سه ماه اول سال ۲۰۲۱ انجام شده است، و پول از حساب Binance.US در بانک سیلورگیت به شرکت تجاری Merit Peak Ltd. منتقل شده است. بر اساس این گزارش، نقل و انتقالات در اواخر سال ۲۰۲۰ آغاز شد.

رویترز گفت که نمی تواند تعیین کند که آیا وجوه منتقل شده متعلق به مشتریان آمریکایی است و این که دلیل انتقال وجوه چه بوده است. به گفته رویترز، گزارش شده است که مدیران اجرایی شرکت آمریکایی نگران این حرکت بودند زیرا نمی دانستند این نقل و انتقالات در حال انجام است. یکی از سخنگویان بایننس بلافاصله به تماس ها و ایمیل های خبرنگاران که به دنبال توضیح این ادعا بودند پاسخ نداد.

کیمبرلی ساوارد، سخنگوی Binance.US در بیانیه‌ای به رویترز گفت که این رسانه «اطلاعات قدیمی» را گزارش می‌کند، اما به سؤالات مربوط به نقل و انتقالات پاسخ نداد. شرکت مادر بایننس به رویترز پاسخی نداد و همچنین خود ژائو یا Prime Trust، یک شرکت نگهبان که همچنین به عنوان دارایی مشتری برای صرافی ایالات متحده فهرست شده بود، پاسخی ندادند. سیلورگیت هم به رویترز گفت که در مورد مشتریان فردی اظهار نظری نمی کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx