دو کوان توسط SEC متهم به کلاهبرداری شد

دو کوان لونا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 541 نفر

دو کوان، بنیانگذار استیبل کوین سقوط کرده ترا، توسط سازمان بورس اوراق بهادار ایالات متحده متهم به کلاهبرداری شده است

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) شرکت ترا لبز مستقر در سنگاپور و رئیس آن کوان دو هیونگ را به کلاهبرداری از سرمایه گذاران از طریق «کلاهبرداری چند میلیارد دلاری اوراق بهادار دارایی های رمزنگاری شده» متهم کرد . گری گنسلر، رئیس SEC، در بیانیه این آژانس گفت: «ما معتقدیم که ترافرم و دو کوان نتوانستند اطلاعات کامل، منصفانه و واقعی را همانطور که برای مجموعه ای از اوراق بهادار دارایی های رمزنگاری مورد نیاز بود، به ویژه برای لونا و Terra USD به عموم ارائه دهند. از اطلاعات بدست آمده چنین برمی‌آید که آنها با تکرار اظهارات نادرست و گمراه کننده برای ایجاد اعتماد قبل از ایجاد ضررهای ویرانگر برای سرمایه گذاران، مرتکب کلاهبرداری شده اند.»

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ادعا می کند که دو کوان و ترافرم میلیاردها دلار را از طریق عرضه و فروش غیرمجاز اوراق بهادار دارایی های رمزنگاری شده، از جمله استیبل کوین الگوریتمی TerraUSD و mAssets، که نشان دهنده قیمت سهام در ایالات متحده است، جمع آوری کرده اند. این آژانس همچنین مدعی است که ترافرم و دوکوان با گفتن اینکه یک برنامه پرداخت موبایلی محبوب در کره جنوبی از بلاک چین ترا استفاده می‌کند، سرمایه‌گذاران را فریب داده‌اند تا باعث رشد قیمت ارز دیجیتال لونا شوند.

همانطور که در شکایت ما اذعان شده است، اکوسیستم ترافرم نه غیرمتمرکز بود و نه مالی. گوربیت اس گروال، مدیر بخش اجرایی SEC  در یک بیانیه مطبوعاتی گفت، این صرفاً یک کلاهبرداری بود که توسط یک «استیبل کوین» الگوریتمی تقویت شدکه قیمت آن توسط متهمان کنترل می شد، نه کدهای برنامه نویسی.

رئیس ترافرم لبز، که معمولاً با نام دو کولن شناخته می شود، در صربستان زندگی می کند. هفته گذشته، دادستان های سئول به رسانه‌ها گفتند که مقامات صربستانی موافقت کرده اند با تحقیقات و مهاجرت دوک.ان به طور فعال همکاری کنند. پروژه رمزنگاری ترافرم لبز که زمانی ۴۰ میلیارد دلار ارزش داشت، در ماه مه سال گذشته به دنبال از بین رفتن استیبل کوین ترا و ارزش ارز دیجیتال لونا از حدود ۱۲۰ دلار آمریکا به صفر رسید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx