بایننس آمریکا در یافتن شریک بانکی ناموفق بوده است

بایننس
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 323 نفر

بازوی ایالات متحده صرافی جهانی بایننس با چالش هایی در یافتن یک شریک بانکی جدید روبرو بوده است.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال (WSJ) در ۸ آوریل، بازوی ایالات متحده صرافی جهانی ارز دیجیتال بایننس با چالش هایی در یافتن یک شریک بانکی جدید برای ارائه خدمات به عنوان یک درگاه خارجی و داخلی برای مشتریان خود در این کشور مواجه شده است.

به گزارش WSJ به نقل از “افراد آشنا”، شکست های اخیر سیلورگیت و سیگنیچر بانک باعث شد بایننس ایالات متحده خدمات بانکی نداشته باشد و به بانک‌های واسطه برای ذخیره وجوه مشتریان خود وابسته است.

سرکوب قانونی بانک‌های دارای مشتریان رمزارز نیز یکی دیگر از عواملی است که در مبارزات این صرافی نقش دارد. در ماه مارس، کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) از هلدینگ بایننس و مدیر عامل آن چانگ پنگ ژائو به اتهام نقض قوانین معاملات شکایت کرد. این صرافی ارزهای دیجیتال از سال ۲۰۲۱ کانون تحقیقات CFTC بوده است.

Binance.US به بانکی نیاز دارد تا مستقیماً دلارهای مشتریان خود را نگه دارد، اما تلاش‌های اخیر برای ایجاد روابط بانکی مستقیم با بانک‌هایی مانند کراس ریور بانک و بانکورپ شکست خورده است.

مشتریان بایننس ایالات متحده تحت تأثیر مستقیم نبود بانک قرار گرفته اند. در یک “به‌روز رسانی وضعیت” اخیر، صرافی اعلام کرد که “در چند هفته آینده به ارائه دهندگان خدمات بانکی و پرداخت جدید منتقل می شود” و افزود که برخی از خدمات سپرده دلاری به طور موقت در طول این انتقال تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx