برند معروف Gucci پرداخت با ارزدیجیتال ایپ کوین را می پذیرد

ایپ کوین
  • زمان مطالعه: 8دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 708 نفر

گوچی اولین برند بزرگی است که پرداخت های ایپ کوین (ApeCoin) را می پذیرد

برند گوچی (Gucci) در جهت ابتکارات Web3 به کاربران ارزهای دیجیتال اجازه می دهد که محصولاتش را با ایپ کوین (ApeCoin)خریداری کنند. در حال حاضر فروشگاه های گوچی به غیر از ایپ کوین (ApeCoin)، ۱۲ ارز دیجیتال دیگر را برای پرداخت می پذیرد.

گوچی، یک شرکت مد و فشن ایتالیایی است. گوچی اولین برند بزرگی است که پرداخت‌هایی را در قالب ApeCoin (APE) و وابسته به مجموعه NFT میمون‌های کسل (BAYC) می‌پذیرد.

این خبر روز دوشنبه اعلام شد و می‌تواند باعث شود پروژه ایپ کوین (ApeCoin) رونق قابل توجهی پیدا بکند. همچنین کارشناسان معتقدند این خبر گوچی می تواند باعث افزایش کاربرد این ارز دیجیتال شود.

مشتریان گوچی در ایالات متحده اکنون می توانند اقلام  مورد نظر خود را در فروشگاه با توکن APE خریداری کنند. زیرساخت پرداخت برای محصولات گوچی توسط BitPay ارائه می شود. BitPay شرکتی است که در گذشته به شرکت های بزرگی مانند AMC Theaters در پذیرش پرداخت های ارزدیجیتالی کمک کرده است.

با هیجان اعلام می‌کنیم که گوچی (Gucci) اولین برند بزرگی خواهد بود که به مشتریان اجازه می‌دهد برای خرید محصولات در فروشگاه های  آن از طریق BitPay پرداخت های خود را با ایپ کوین (ApeCoin) انجام دهند.

اکانت رسمی ایپ کوین (ApeCoin) – 2 اوت ۲۰۲۲

با وجود ادامه بازار نزولی ارزهای دیجیتال، این برند مد و فشن امسال وارد بخش کریپتو شده است.

ورود گوچی به بازار رمزارزها

در فوریه، گوچی کار خود را با مجموعه توکن های غیرمثلی “SUPERGUCCI”; با همکاری با برند اسباب بازی SUPERPLASTIC  آغاز کرد. یک ماه بعد، گوچی مجموعه  توکن های غیر مثلی (NFT)، Gucci Grail; را برای صاحبان پروژه های برتر NFT مانند BAYC عرضه کرد.

در ماه مه، این شرکت برنامه‌های خود را برای پذیرش ۱۲ ارزدیجیتال به عنوان ابزار پرداخت در ۱۱۱ فروشگاه در سراسر آمریکای شمالی اعلام کرد. این لیست شامل بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، WBTC، لایت کوین، شیبا اینو، دوج کوین و پنج استیبل کوین دیگر بود.

به نظر می‌رسد که کلکسیونرهای BAYC تا کنون حمایت زیادی از فعالیت گوچی در بازار ارزهای دیجیتال نشان داده‌اند; فردی در توییتر با نام مستعار NBAtopShotEast ادعا می‌کند; که اولین کسی است که از فروشگاه گوچی در شهر نیویورک با استفاده از اتریوم اقدام خرید محصولات این برند کرده است. دو عضو دیگر از کلکسونرهای BAYC  ادعا کردند که دومین و سومین نفری هستند که این کار را انجام دادنده اند.

در پاسخ به آخرین اعلامیه ایپ کوین (ApeCoin); شخصیت توییتری NBATopShotEast  اعلام کرد که قصد دارد دوباره به عنوان اولین نفر از ایپ کوین (ApeCoin) برای خرید محصولات گوچی استفاده کند.

خوش شانس هستم که اولین کاربری هستم که از فروشگاه های گوچی با ارزدیجیتال خرید کرده ام. امیدوارم که دوباره اولین کاربری باشم که با ایپ کوین (ApeCoin) در فروشگاه گوچی خرید میکنم.

۲ اوت ۲۰۲۲

جامعه ایپ کوین (ApeCoin)

APE در اوایل سال جاری در ماه مارس راه اندازی شد. سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) و جامعه حاکمیتی آن از آن زمان به شدت مشغول فعالیت بوده اند. همچنین مسئولیت نظارت بر تصمیمات مهمی مانند; رد کردن پیشنهاد انتقال APE ازشکه اتریوم به یک بلاک چین جدید در ماه ژوئن را داشته اند.

ماه گذشته،DAO  به چندین پیشنهاد قابل توجه، مانند مطالعه امکان پذیری میزبانی کنفرانس و جشنواره NFT  و تأمین بودجه APE برای Bored Ape Gazette رای مثبت داد تا به یک سایت خبری ۲۴ ساعته تبدیل شود. علاوه بر این، این پروژه در پاسخ به درخواست کاربران روی راه اندازی قابلیت استیک کردن APE کار می کند.

کاربران ایپ کوین (ApeCoin)،  ما درخواست های شما برای قابلیت استیک این ارزدیجیتال را دریافت کردیم. این بسیارموضوع مهمی است و چیزی است که ما می‌خواهیم درست انجامش دهیم. ما در حال حاضر در حال نهایی کردن جزئیاتی هستیم که به عنوان مبنایی برای به‌روزرسانی گسترده‌تر پیشرفت ما در راستای AIPs-21&22 عمل می‌کند. به زودی منتظر به‌روزرسانی‌های مکررما باشید.

اکانت رسمی ایپ کوین (ApeCoin) – 22 ژوئیه ۲۰۲۲

در زمان نوشتن این مقاله، APE  پس از رشد ۱۱.۴ درصدی در هفت روز گذشته، قیمتش به ۶.۷۴ دلار رسید. ارزدیجیتال ایپ کوین (ApeCoin) اخیرا به دلیل پیشرفت های خوب در پروژه متاورس خود رشد خوبی را تجربه کرده است. بطوریکه در ماه گذشته حدود ۴۹ درصد افزایش قیمت داشت.

ارزش کل بازار فعلی ارزدیجیتال APE تقریباً ۲.۰۶ میلیارد دلار است. همین APE را به سی و سومین دارایی بزرگ در حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل می کند. با این حال، ایپ کوین (ApeCoin) هنوز ۷۴.۸ درصد از بالاترین قیمت تاریخ خود یعنی ۲۶.۷۰ دلار در ۲۸ آوریل فاصله دارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx