فروش بیت کوین توسط هولدرهای بیت کوین

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 502 نفر

فروش بیت کوین توسط هولدرهای بیت کوین

داده های آنچین نشان می دهد که دارندگان بلندمدت بیت کوین به تازگی فروش خود را با افزایش متریک CDD باینری افزایش داده اند. همانطور که یک تحلیلگر در یک پست کریپتوکوانت اشاره کرد، دارندگان طولانی مدت بیتکوین ممکن است از افزایش اخیر به عنوان فرصتی برای فروش سکه های خود استفاده کنند. عمر سکه به مدت زمانی (روز) گفته می شود که یک بیتکوین بدون انتقال باقی مانده است و انتقال نیافته است.

که ۱ بیت کوین در حالی که به مدت ۱ روز ثابت می نشیند، جمع می شود. بنابراین، تعداد کل روزهای سکه در بازار مربوط به مدت زمانی است که عرضه بیت کوین در حالت خاموش بوده است. هرگاه کوینی روی بلاکچین منتقل شود، روزهای سکه مرتبط با آن به صفر برمی گردد. “روزهای سکه نابود شده” شاخصی است که دقیقاً این را برای کل بازار در هر روز مشخص می کند.

هر زمان که ارزش این معیار افزایش یابد، به این معنی است که مقدار زیادی از عرضه غیرفعال، که احتمالاً متعلق به دارندگان بلندمدت یا «هودلرها» است، به تازگی فروخته شده یا منتقل شده است. یکی از راه‌های تفسیر داده‌های مرتبط با این شاخص، از طریق متریک “CDD باینری” است. در اینجا نموداری وجود دارد که روند آن را در یک سال گذشته نشان می دهد:

چیزی که CDD باینری به ما می گوید این است که آیا دارندگان بلندمدت بیت کوین در حال حاضر بیشتر از حد متوسط ​​حرکت می کنند یا خیر. وقتی مقدار اندیکاتور به سمت ۱ حرکت می کند، به این معنی است که LTH ها احتمالاً در حال حاضر فشار فروش را بر بازار وارد می کنند. از سوی دیگر، مقادیری که به سمت ۰ میل می‌کنند نشان می‌دهند که LTH ها در حال حاضرکوین های زیادی را معامله نمی کنند.

اکنون، همانطور که در نمودار بالا می بینید، هر زمان که متریک CDD باینری در طول سال گذشته مقادیر رو به افزایشی را مشاهده کرده است، قیمت کریپتو به طور کلی کاهش شدیدی را مشاهده کرد.

اخیراً این اندیکاتور بار دیگر شاهد افزایش ارزش خود بوده است در حالی که قیمت بیتکوین نیز روند صعودی داشته است. این می تواند نشان دهد که LTH ها از این افزایش قیمت به عنوان فرصتی برای کسب سود با فروش برخی از کوین های خود استفاده می کنند. اگر روند گذشته قابل انجام باشد، این افزایش در CDD باینری می تواند برای ارزش بیت کوین نزولی باشد.

قیمت بیت کوین

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین در حدود ۲۱.۷ هزار دلار شناور است که در هفته گذشته ۹ درصد افزایش یافته است. طی ماه گذشته، ارزش این ارز دیجیتال ۹ درصد کاهش یافته است. نمودار زیر روند قیمت بیت کوین را در پنج روز گذشته نشان می دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx