تحلیل و بررسی قیمت بیت کوین

تحلیل و بررسی قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 7435 نفر

بیت کوین روز معاملاتی را با قیمت ۲۱۸۲۶ دلار آمریکا آغاز کرد. پس از برخورد با قیمت ۱۸۵۰۰دلاری، بیت کوین توانست کمی توان خود را جمع کند و رشد ۹ درصدی را در هفته معاملاتی گذشته به خود ببیند. سطح قیمتی ۱۸۵۰۰ تا بحال بعنوان حمایت خوبی عمل کرده و فعلا توانسته است خرس ها را شکست دهد. پیش از این در جولای هم این سطح حمایتی عملکرد قوی ای از خود نشان داده بود.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین

در زمان نگارش مقاله قیمت بیت کوین حدود ۲۱۶۵۰ دلار آمریکا می باشد. از سطح حمایت ۱۸۵۰۰ دلاری تا بیشترین قیمت روز اخیر یک نوسان ۲۰درصدی را در نمودار BTC شاهد بودیم که در چند روز گذشته عملکرد چشمگیری به نظر می رسد. اما با برسی تکنیکال نمودار ممکن است این صعود یک اصلاح روند نزولی بنظر برسد. پس از نزول تا قیمت ۱۷۶۰۰ دلاری در ۱۸ جولای بیت کوین یک کانال صعودی را ترسیم کرد و تا ۱۹ آگوست سعی کرد در این کانال حرکت کند.

پس از خروج از کانال صعودی حمایت ۱۸۵۰۰ پشتیبان اصلی قیمت بود و آن را تا قیمت حال پیش برد. درحال حاظر قیمت بیت کوین در حدود ۲۱۶۰۰ دلار می باشد.

تحلیل و بررسی قیمت بیت کوین

حال سطح مقاوتی پیشِ‌رو قیمت ۲۲۴۰۰ دلار می باشد. در تایم فریم چهار ساعته یک کندل با بدنه کوچک و دنباله بلند شکل گرفته که نشان از کم شدن توان قیمت در جهت صعود دارد. این بدان معناست که قیمت سطح مورد نظر را تست کرده و در برخورد با ان از خود ضعف نشان داده است. هم پوشانی این سطح با کف کانال صعودی باعث می شود که حرکت اخیر بیت کوین یک اصصلاح بنظر برسد. با این حال باید دید که تا پایان امروز رفتار نمودار به چه صورت خواهد بود.

شاخص RSI نیز در منطقه بیشینه خرید قرار داشت و اخیرا با ریزش کوچکی که قیمت داشت رو به پایین شده است و نزدیک عدد ۷۰ می باشد. باید منتظر بود و دید که این شاخص تا چه حد تمایل به ریزش دارد اما با این حال این هم یک نشان دیگر از ریزش های بیشتر است. درحال حاضر، حمایت اصلی ای که می توان به آن امیدوار بود، محدوده ۱۹۸۰۰ دلاری خواهد بود که در چارت با رنگ خاکستری نمایش داده شده است. سناریو فوق با شکست خط روند کف نمودار و قیمت ۲۲۵۰۰ دلار نقض خواهد شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx