هشدار برای هولدر‌های بیت کوین

هشدار برای هلدر‌های بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 491 نفر

یک تحلیلگر کریپتو که بیت کوین را دنبال می‌کند و همواره برای دنبال کننده های خود آپدیت هایی را پست کرده، هشداری را برای دارندگان بیت کوین صادر می کند زیرا دلار آمریکا به سطحی رسیده است که در دو دهه گذشته مشاهده نشده بود. کوین سونسون، استراتژیست کریپتو، به ۱۱۳۵۰۰ دنبال کننده توییتر خود می گوید که بیت کوین اخیراً به زیر سطح حمایت مورب خود رسیده است. این سطح بیت کوین را از زمان ژوئن ۲۰۲۲ که حدود ۱۷۶۰۰ دلار بود، حفظ کرده است. در حال حاضر، به نظر می‌رسد که روند [نزولی] ادامه داشته باشد، مگر اینکه بخواهیم به بالای خط روند برگردیم.»

هشدار برای هلدر‌های بیت کوین

در زمان نگارش این مقاله، BTC با قیمت حدود ۲۰۰۱۰ دلار و همچنان پایین‌تر از حمایت مورب تحلیلگر معامله می‌شود.

دیدگاه نزولی سونسون در مورد بیت کوین در حالی است که وی معتقد است شاخص دلار آمریکا (DXY)، هنوز در یک روند صعودی قوی است. DXY ارزش دلار آمریکا را نسبت به سبدی از ارزهای فیات ردیابی می کند. این تحلیلگر ارزهای دیجیتال می گوید: «به نظر می رسد DXY حتی پس از افزایش بیش از ۱۵ درصدی خود در سال جاری، همچنان باک پری دارد.» وی ادامه می دهد:

با نگاهی به شاخص دلار آمریکا در نمودار چهار ساعته، بله، ما در حال حفظ این سطوح هستیم. ما همچنان به سمت اوج‌های بالاتر ادامه می‌دهیم، و به نظر نمی‌رسد سرعت حرکت به این زودی‌ها کاهش یابد. بنابراین، اگر یک بار دیگر شاخص دلار آمریکا در [تایم فریم] روزانه بشکند، و در این دوره قله بالتری را ببیند، می تواند برای بیت کوین بد باشد. این موضوع می‌تواند باعث شود که بیت‌کوین در [تایم فریم] روزانه حتی شاهد پایین‌ترین سطح (۱۸۶۰۰ دلار) باشد، حداقل پایین‌تر از سطح اخیر.

معامله گران کریپتو به دقت شاخص دلار آمریکا را زیر نظر دارند. روز دوشنبه، DXY به ۱۱۰.۲۷ واحد صعود کرد، سطحی که آخرین بار توسط این شاخص در ژوئن ۲۰۰۲ لمس شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx