تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 402 نفر

قیمت بیت کوین به زیر سطح قیمت ۲۰۰۰۰ دلار بازگشته است. این کوین در ۲۴ ساعت گذشته به سختی حرکتی را نشان داده است. در هفته گذشته قیمت بیت کوین ۱.۷ درصد کاهش یافت. به طور کلی، بیتکوین در هفته گذشته در این قیمت تثبیت شده است.

چشم انداز تکنیکال بیت کوین منفی باقی مانده است زیرا نمودارها به نفع گاوها نبوده است. ضعف گسترده تر بازار تقریباً چند ماه است که حاکم است. فروشندگان در هفته گذشته فعال تر شده اند. قیمت BTC در حال حاضر در مقایسه با بالاترین رکورد سال پیش خود، در پایین ترین سطح ۷۱ درصدی معامله می شود. خریداران باید سقف قیمت فوری دارایی را پس بگیرند تا خرس ها را شکست دهند. اگر بیت کوین برای مدت زمان کافی بالاتر از مقاومت سربار معامله شود، گاوها می توانند دوباره از سطح قیمت ۲۰۰۰۰ دلار دفاع کنند.

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین: نمودار چهار ساعته

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۱۹۷۳۳ دلار معامله می شد. با کاهش حجم معاملات بیت کوین در آخرین جلسه معاملاتی، فروشندگان بازار را تصرف کرده بودند. گاوها در سطح قیمت ۲۰۰۰۰ دلار با مقاومت ثابتی روبرو بوده اند. برخورد با مقاومت می تواند قیمت بیت کوین را به نزدیکی سطح حمایت ۱۸۰۰۰ دلاری هدایت کند. اگر خریداران سطح ۲۰۰۰۰ دلار را بازپس گیرند، مقاومت اصلی دیگر ۲۱۶۰۰ دلار خواهد بود. از سوی دیگر، یک فشار خرس‌ها باعث می‌شود که بیت کوین به ۱۹۰۰۰ دلار سقوط کند.

تحلیل تکنیکال

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین

کاهش ارزش بیت کوین باعث شده که خریداران اعتماد به نفس نداشته باشند. قدرت بازار چند ماه است که متزلزل مانده است. فروشندگان در چند ماه گذشته تسلط داشته اند و بیت کوین گهگاه به منطقه اشباع فروش سقوط می کند. شاخص قدرت نسبی در هفته گذشته کم و بیش همیشه زیر خط نیمه بود. قیمت بیت کوین نیز زیر خط ۲۰-SMA بود، که نشان می دهد فروشندگان در حال حرکت دادن قیمت در بازار هستند.

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین

سایر شاخص های تکنیکال نیز نشان می دهد که چگونه فروشندگان به کاهش قیمت ادامه می دهند. واگرایی میانگین متحرک همگرایی(MACD) به درک حرکت بازار و احتمال برگشت قیمت کمک می کند. MACD نزولی بود زیرا متقاطع نزولی را تجربه کرد و هیستوگرام های قرمز را بالای نیم خط به تصویر کشید. این همچنین نشان دهنده سیگنال فروش کوین است که دلیل کم بودن تعداد خریداران را توضیح می دهد. جریان پول Chaikin حجم ورودی و خروجی سرمایه را نشان می دهد. CMF پس از مشاهده نزول بسیار نزدیک به نیمه خط مشاهده شد. نزول نشانه ای از تضعیف جریان ورودی سرمایه در زمان انتشار مقاله است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx