تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین با افزایش ترس و نگرانی سرمایه گذاران و نزول بیت کوین، بار دیگر بازار برای صعود به ورود گاوها و افزایش میزان خرید نیاز دارد. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل BTC گاوها در 17 آگوست برای افزایش قیمت بیت کوین به بالای مقاومت 24,668 دلار تلاش […]

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

با افزایش ترس و نگرانی سرمایه گذاران و نزول بیت کوین، بار دیگر بازار برای صعود به ورود گاوها و افزایش میزان خرید نیاز دارد. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل BTC

گاوها در 17 آگوست برای افزایش قیمت بیت کوین به بالای مقاومت 24,668 دلار تلاش کردند. اما دم بلند کندل استیک نشان می دهد که خرس ها با قدرت در حال دفاع هستند.

با برتری خرس ها در برابر گاوها آنها موفق به کاهش قیمت شدند. در حال حاضر قیمت BTC به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (23,496 دلار) کاهش یافته است. انتظار می رود که این سطح قیمتی برای گاوها بسیار جذاب باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

نمودار BTC

میانگین متحرک نمایی 20 روزه مسطح شده و شاخص RSI به نزدیک نقطه میانی نزول کرده است. این موضوع بیانگر توازن بین عرضه و تقاضا در حال حاضر است. اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه نزول کند، این توازن به نفع خرس ها تغییر خواهد کرد. در این شرایط بیت کوین ممکن است تا میانگین متحرک ساده 50 روزه (22,160 دلار) سقوط کند

اما برخلاف دیدگاه فوق، اگر قیمت از سطوح فعلی افزایش یابد و از 25,200 دلار عبور کند، می توان گفت که گاوها بر خرس ها چیره شده اند. در این شرایط می توان انتظار صعود BTC تا سطح 28,000 دلار را داشت.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx