قیمت بیت کوین با تلاش دولت آمریکا برای نجات سیستم بانکی افزایش یافت

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 313 نفر

قیمت بیت کوین پس از گزارش واشنگتن پست مبنی بر اینکه “مقامات فدرال ایالات متحده در حال بررسی محافظت از سپرده‌های بیمه نشده در بانک سیلیکون ولی (SVB) هستند”، به بالای ۲۲۴۰۰ دلار رسید. تقریباً ۸۵ درصد از سرمایه سپرده‌گذاران SVB در حساب‌هایی که تحت بیمه FDIC نبودند، قرار داشت؛ به این معنی که بدون اقدام فدرال رزرو و یا خرید مستقیم بانک، این وجوه غیرقابل برگشت است.

این روزنامه به نقل از سه نفر که خواستند نامشان فاش نشود، گزارش داد که به دنبال جلوگیری از وحشت در سیستم مالی، مقامات وزارت خزانه داری ایالات متحده و شرکت بیمه سپرده فدرال در مورد حفاظت از تمام سپرده‌های بیمه نشده بحث کردند. در صورتی که یک مزایده جاری برای بانک نتواند خریدار قابل قبولی را جذب کند، اقدام دولت یک نقشه دوم احتمالی خواهد بود. واشنگتن پست به نقل از دو نفر از آشنایان با مزایده SVB گفت که پیشنهادات مزایده زودتر از ظهر امروز و موعد مقرر اعلام شده بود.

بدون کمک دولت یا خرید بانک، شرکت‌هایی که از خدمات بانکی SVB استفاده می‌کنند ممکن است در پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان خود مشکل داشته باشند و چک‌ها یا تراکنش‌هایی که درست قبل از سقوط بانک شروع شده‌اند ممکن است برگشت بخورند و با شکست مواجه شوند.
قیمت بیت کوین با خبر کمک دولتی یا خرید احتمالی سیلیکون ولی افزایش یافت و به ۲۲۴۰۰ دلار رسید و در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۸ درصد افزایش داشته است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx